Gå til innhold

Kamptråd, PL: Liverpool - Chelsea

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

aspas.gif

Haha, faen altså. Ler så jeg griner. Helt fantastisk morsomt.

Det er sånne cornere det hender jeg tar på FIFA, lol

Haha, det har du rett i... Titt og ofte trykker jeg på den forbanna A knappen og ballen sentres til motstanderen! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi hadde mange av våre beste ut. Mr. Sutreside burde vel holde kjeft når det kommer til dette. Han har konstant klaget om at Chelsea møter lag som er skadet og alltid er heldige. Nå sliter vi med skader på meget sentrale spillere og taktikken kan ikke være å angripe når man må sette et b-preget lag på banen. Det er bare Arsene Wenger som kan sette et B-preget lag på banen og tape 6-0.

Enig. Chelsea har så mange skader at de må starte et lag fullt av uerfarne og middelmådige spillere i dag. Spillere som Azpilicueta, Ivanovic, Cole, Mikel, Matic, Lampard, Salah, Schürrle og Ba er benkfyll, og burde ikke starte kamper. Og på benken hadde de reservelagsmateriale i form av Willian, Torres og Cahill. Fy faen, helt sjukt at Chelsea i det hele tatt greide å stille et lag i dag.

Ærlig talt. Selv et b-preget lag skal være godt nok til å spille fissefin fotball og kjempe meget høyt oppe på tabellen. Det er ikke akkurat er drittlag dere stilte med i dag, selv om alle ikke kjenner hverandre like godt osv.

W

Du har forresten glemt å klage over drøyingen a tid som startet allerede etter fire minutter i dag. Kom igjen, få ut frustrasjonen nå! Aaaaaaaaaargh!

Jeg gidder ikke å være frustrert over å ha slått Liverpool på denne måten. De er arrogante etter å ha slått andre lag med dommerhjelp og fy faen, så da skal jeg heller nyte seieren og gni dritten i trynet på Liverpool-supporterne som var så høye før kampen

Well said

Lenke til kommentar

Hva var det jeg sa?

Masse negativt piss

Driter i at du mangler nok hjerneceller til å forstå når et lag parkere begge bussene sine så blir det helt umulig å score mål. Og jeg hadde rett.

Men sånn som du har skrytt opp det laget ditt i år så burde klare bedre.

Ja, det burde vi, jeg syns fortsatt Liverpool har vist en fantastisk form og verdensklasse i år (i motsetning til Chelsea, United f.ex), men som sagt - det er helt umulig når det andre laget spiller fotball mens hele det andre laget står en meter foran keeperen sin i 90+ minutter og triller ball eller legger seg ned på matta for å sole seg. Du burde visst det hvis du så Palace-kampen.

Allikevel scoret vi 2 mål og dere 0. Uansett, det er OK når Real Madrid legger seg bakpå og kontrer, men helt forferdelig bak mål når Chelsea gjør det?

Skal ikke akkurat mye til å score mot oss når ingen av forsvarspillerene våres ikke står i veien for dere heller. Dessuten så var begge målene deres servert på sølvfat fra oss.

Har jeg sagt det er ok når Real gjør det? Syns det er feigt og kjedelig uansett hvilket lag det er som gjør det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er greit, men hadde vi gått utpå banen slik du ønsker vi hadde gjort hadde vi tapt så det sang. Selv hvor morsomt du synes det hadde vært hadde det vært helt idiotisk å gjøre. Arsenal prøvde å gjøre det og ble pissa på konstant i 20 minutter.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det er greit, men hadde vi gått utpå banen slik du ønsker vi hadde gjort hadde vi tapt så det sang. Selv hvor morsomt du synes det hadde vært hadde det vært helt idiotisk å gjøre. Arsenal prøvde å gjøre det og ble pissa på konstant i 20 minutter.

Det sier jo egentlig bare hvor mye bedre enn dere vi egentlig er selv om dere stakk av med poenga...

Lenke til kommentar

Win with pride, lose with dignity.

Lenke til kommentar

Det sier at dere er bedre enn andrelaget vårt, men om vi får tak i en spiss som har klasse så blir nok dette et helt annet oppgjør neste sesong.

Taper ikke med verdighet når man taper med så store sifre som dere har gjort Mr.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det sier jo egentlig bare hvor mye bedre enn dere vi egentlig er selv om dere stakk av med poenga...

Til syvende og sist er det poeng som vinner PL :wee:

Lenke til kommentar

Haha fy faen så kleint.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Til syvende og sist er det poeng som vinner PL :wee:

Jau, og derfor vinner ikke dere PL heller, men City.

Lenke til kommentar

Haha fy faen så kleint.

Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jau, og derfor vinner ikke dere PL heller, men City.

Fullt klar over det, så lenge det ikke blir LFC er jeg fornøyd, iallefall nå som vi selv er avhengig av både dere og City avgir poeng for at vi skal ha en sjans.

Lenke til kommentar

Av alle mulige måter å tape denne kampen på, var dette den absolutt det værste måten det kunne skje på. Fyfaen jeg føler med Gerrard nå :(

Ikke stort mer å si om kampen. Sturridge&Agger burde ha starta. GG Chelsea/Mourinho.

Nå må vi gjøre jobben de siste kampene og be til Fowler om at kjære everton tar poeng mot city. YNWA!

Lenke til kommentar

Av alle mulige måter å tape denne kampen på, var dette den absolutt det værste måten det kunne skje på. Fyfaen jeg føler med Gerrard nå :(

Ikke stort mer å si om kampen. Sturridge&Agger burde ha starta. GG Chelsea/Mourinho.

Nå må vi gjøre jobben de siste kampene og be til Fowler om at kjære everton tar poeng mot city. YNWA!

Hvorfor Sturridge? Han var elendig etter han kom inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...