oOF Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Det var nå ikke akkurat som om du holdt med Peterborough heller da... 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg kjenner til flere Chelsea og Citysupportere fra gammelt av jeg, men så er jeg over 30 og da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Haha, faen altså. Ler så jeg griner. Helt fantastisk morsomt. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Fuckings mourinihoTakk FA. Hadde kampen blitt spilt igår så hadde de kanskje vært litt mindre defensive. Høyst tvilsomt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hva var det jeg sa? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Vi hadde mange av våre beste ut. Mr. Sutreside burde vel holde kjeft når det kommer til dette. Han har konstant klaget om at Chelsea møter lag som er skadet og alltid er heldige. Nå sliter vi med skader på meget sentrale spillere og taktikken kan ikke være å angripe når man må sette et b-preget lag på banen. Det er bare Arsene Wenger som kan sette et B-preget lag på banen og tape 6-0. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hva var det jeg sa? Masse negativt piss 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hva var det jeg sa? Masse negativt piss Driter i at du mangler nok hjerneceller til å forstå når et lag parkere begge bussene sine så blir det helt umulig å score mål. Og jeg hadde rett. Men sånn som du har skrytt opp det laget ditt i år så burde klare bedre. 4 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Chelsea hadde parkert bussen uansett hvor få skader de hadde hatt idag. De gjorde det på Old Trafford tidligere i sesongen. Nuff said. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Vi hadde mange av våre beste ut. Mr. Sutreside burde vel holde kjeft når det kommer til dette. Han har konstant klaget om at Chelsea møter lag som er skadet og alltid er heldige. Nå sliter vi med skader på meget sentrale spillere og taktikken kan ikke være å angripe når man må sette et b-preget lag på banen. Det er bare Arsene Wenger som kan sette et B-preget lag på banen og tape 6-0. Enig. Chelsea har så mange skader at de må starte et lag fullt av uerfarne og middelmådige spillere i dag. Spillere som Azpilicueta, Ivanovic, Cole, Mikel, Matic, Lampard, Salah, Schürrle og Ba er benkfyll, og burde ikke starte kamper. Og på benken hadde de reservelagsmateriale i form av Willian, Torres og Cahill. Fy faen, helt sjukt at Chelsea i det hele tatt greide å stille et lag i dag. Ærlig talt. Selv et b-preget lag skal være godt nok til å spille fissefin fotball og kjempe meget høyt oppe på tabellen. Det er ikke akkurat er drittlag dere stilte med i dag, selv om alle ikke kjenner hverandre like godt osv. Du har forresten glemt å klage over drøyingen a tid som startet allerede etter fire minutter i dag. Kom igjen, få ut frustrasjonen nå! Aaaaaaaaaargh! Endret 27. april 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hva var det jeg sa? Masse negativt piss Driter i at du mangler nok hjerneceller til å forstå når et lag parkere begge bussene sine så blir det helt umulig å score mål. Og jeg hadde rett. Ja Chelsea spillerne burde nok sklidd litt slik at de kunne hjulpet dere. Du har vel kanskje rett. Det var synd dere ikke fikk noen straffer denne gangen da, det har jo vært så få av de i år! 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Som Ronny Deila sa: "hadde heller rykka ned enn å spille sånn type fotball." Åja, samme mannen som sa dette 5. April: "Det er ikke vår jobb å underholde"? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/deila---det-er-ikke-var-jobb-a-underholde/5186268.html Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Chelsea hadde parkert bussen uansett hvor få skader de hadde hatt idag. De gjorde det på Old Trafford tidligere i sesongen. Nuff said. Det er litt kleint at de gjorde det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Vi hadde mange av våre beste ut. Mr. Sutreside burde vel holde kjeft når det kommer til dette. Han har konstant klaget om at Chelsea møter lag som er skadet og alltid er heldige. Nå sliter vi med skader på meget sentrale spillere og taktikken kan ikke være å angripe når man må sette et b-preget lag på banen. Det er bare Arsene Wenger som kan sette et B-preget lag på banen og tape 6-0. Enig. Chelsea har så mange skader at de må starte et lag fullt av uerfarne og middelmådige spillere i dag. Spillere som Azpilicueta, Ivanovic, Cole, Mikel, Matic, Lampard, Salah, Schürrle og Ba er benkfyll, og burde ikke starte kamper. Og på benken hadde de reservelagsmateriale i form av Willian, Torres og Cahill. Fy faen, helt sjukt at Chelsea i det hele tatt greide å stille et lag i dag. Ærlig talt. Selv et b-preget lag skal være godt nok til å spille fissefin fotball og kjempe meget høyt oppe på tabellen. Det er ikke akkurat er drittlag dere stilte med i dag, selv om alle ikke kjenner hverandre like godt osv. Du har forresten glemt å klage over drøyingen a tid som startet allerede etter fire minutter i dag. Kom igjen, få ut frustrasjonen nå! Aaaaaaaaaargh! Jeg gidder ikke å være frustrert over å ha slått Liverpool på denne måten. De er arrogante etter å ha slått andre lag med dommerhjelp og fy faen, så da skal jeg heller nyte seieren og gni dritten i trynet på Liverpool-supporterne som var så høye før kampen 6 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Haha, faen altså. Ler så jeg griner. Helt fantastisk morsomt. Se lyst på det. Dere betalte i det minste ikke nesten 300m for ham. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Ingen som har sagt du ikke skal nyte seieren. Jeg hater Chelsea, og selv jeg nyter seieren. Synes bare ikke det er såååååå jævlig imponerende å slå Liverpool med et b-preget lag, når det b-pregede laget er så forbanna sterkt. Var ikke mer enn det. Samt at det med drøying av tid kun er erting fra min siden med tanke på noen tidligere kommentarer fra nettopp deg om det. Ikke no' seriøst dilldall. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Chelsea spiller kynisk og kjedelig Drillo-v2 fotball, men de vinner kamper. Derfor klager ikke fansen, bare alle andre lags fans. Chelsea er akkurat like kjedelige å se på som Bayern Munchen og som Barcelona var. Det er av og til artigere å se på gresset gro eller at malingen tørker på veggen - men de vinner fremdeles kampene. Den eneste forskjellen på kjedelighetsgradene mellom disse 3 lagene, er at BM og Barca scorer noen helt fantastiske mål av og til. Det gjør ikke Chelsea. Mourinho er kanskje verdens beste defensive trener. Han vet akkurat hvordan han skal holde lag unna (og scorer på kontringer som alle lag kan). Det er litt sykt at lag som Real Madrid og Chelsea skal spille kynisk fotball (RM under Mourinho), men jeg gjentar meg selv nå - de vinner kampene, så ledelsen, eierne og fansen er fornøyde. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hva var det jeg sa? Masse negativt piss Driter i at du mangler nok hjerneceller til å forstå når et lag parkere begge bussene sine så blir det helt umulig å score mål. Og jeg hadde rett. Men sånn som du har skrytt opp det laget ditt i år så burde klare bedre. Ja, det burde vi, jeg syns fortsatt Liverpool har vist en fantastisk form og verdensklasse i år (i motsetning til Chelsea, United f.ex), men som sagt - det er helt umulig når det andre laget spiller fotball mens hele det andre laget står en meter foran keeperen sin i 90+ minutter og triller ball eller legger seg ned på matta for å sole seg. Du burde visst det hvis du så Palace-kampen. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hva var det jeg sa? Masse negativt piss Driter i at du mangler nok hjerneceller til å forstå når et lag parkere begge bussene sine så blir det helt umulig å score mål. Og jeg hadde rett. Men sånn som du har skrytt opp det laget ditt i år så burde klare bedre. Ja, det burde vi, jeg syns fortsatt Liverpool har vist en fantastisk form og verdensklasse i år (i motsetning til Chelsea, United f.ex), men som sagt - det er helt umulig når det andre laget spiller fotball mens hele det andre laget står en meter foran keeperen sin i 90+ minutter og triller ball eller legger seg ned på matta for å sole seg. Du burde visst det hvis du så Palace-kampen. Allikevel scoret vi 2 mål og dere 0. Uansett, det er OK når Real Madrid legger seg bakpå og kontrer, men helt forferdelig bak mål når Chelsea gjør det? 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Haha, faen altså. Ler så jeg griner. Helt fantastisk morsomt. Det er sånne cornere det hender jeg tar på FIFA, lol 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå