Gå til innhold

Kamptråd, PL: Liverpool - Chelsea

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt mulig jeg må revurdere mine synspunkter ang. Luuk de Jong som den verste PL-spissen jeg noensinne har sett. Iago Aspas er der oppe å snuser, jeg har riktignok ikke sett så mye av han.

Altidore er også en god kandidat.

Altidore vinner litt på hodet nå og da og greier fint å holde godt på ball 1/50 ganger. Det greier ikke de Jong.

Lenke til kommentar

Bye bye ligagull. Helvete. Faen for ett latterlig lag Chelsea er. Grattis. Dere vet dere er så jævla mye dårligere enn Liverpool at det eneste håpet deres er å drøye tid og være så latterlig feige.

Jævla mye dårligere? Vi slo dere 2-0 på hjemmebane.

Vi spilte uavgjort mot Chelsea på Stamford Bridge. Like gode :)
Nope, vi slo dere 2-1 :)
Lenke til kommentar

Chelsea var vanvittg kyniske i dag, ingen tvil om det, men Liverpool var også rimelig elendige i dag. Gerrard, Sturridge og Suarez var katastrofe i dag.

Slik som Chelsea spilte i dag er man nesten nødt til for å få med seg et resultat på bortebane mot de beste lagene i ligaen. Her har f.eks Wenger noe å lære.

Mourinho er en genial taktikker. Det må ikke undervurderes.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja. Men du ser altså ikke forskjellen på at de som har en rolle på banen bruker god tid og at ballgutten gjør det?

Selvfølgelig, men hva er forskjellen på å klage på en ballgutt som koser med ballen i 2 sekunder mer enn han trenger, og samtidig som manager i dag og ta ballen å holder den selv ved et Liverpool-innkast? Og da kan vi selvfølgelig se bort i fra det å gledelig fortelle spillerne sine om å drøye tid gjennom 90 minutter.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Døde nesten av Eminem bildet, men føler med Gerrard. Om det står mellom Liverpool og City kan gjerne Liverpool ta det.

Ikke faen, LFC sin supportere er motbydelige, City sine derimot, eksisterer de i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ikke faen, LFC sin supportere er motbydelige, City sine derimot, eksisterer de i det hele tatt?

De er litt som Chelseasupportere, de kommer fram når det lukter gull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

De er litt som Chelseasupportere, de kommer fram når det lukter gull.

Kan bare snakke for meg selv, men jeg har aktivt følgt med Chelsea, sjekk gjerne Chelsea tråden ;)

Jeg var og Chelsea supporter før Abramovich, det har jeg vært siden jeg var gammel nok til å forstå at jeg ikke trengte å være i den samme saueflokken som alle andre på min alder, også kalt "United-fans".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...