PrettyBoy Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Må si JM treffer godt med byttene sine, imponerende at vi slår Pool på hjemmebane, snitt med 3 mål pr kamp, har ikke tapt i PL siden vi slo dere 2-1:) Endret 27. april 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Husker Mourinho klaget på den stakkars ballgutten til Crystal Palace for drøying av tid. For en klovn.Er du morsom? Han gjorde jo det? Ja. Men du ser altså ikke forskjellen på at de som har en rolle på banen bruker god tid og at ballgutten gjør det? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Liverpool kom stort sett med langskudd midt på keeper. Blir veldig enkelt for Chelsea da. Ligge kompakt, la Liverpool skyte i hytt og pine og kontre inn to mål. Mon tro om Gerrard gråter i dag også, eller er det kun ved seier han griner som en unge? 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Godt mulig jeg må revurdere mine synspunkter ang. Luuk de Jong som den verste PL-spissen jeg noensinne har sett. Iago Aspas er der oppe å snuser, jeg har riktignok ikke sett så mye av han. Altidore er også en god kandidat. Altidore vinner litt på hodet nå og da og greier fint å holde godt på ball 1/50 ganger. Det greier ikke de Jong. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Bye bye ligagull. Helvete. Faen for ett latterlig lag Chelsea er. Grattis. Dere vet dere er så jævla mye dårligere enn Liverpool at det eneste håpet deres er å drøye tid og være så latterlig feige.Jævla mye dårligere? Vi slo dere 2-0 på hjemmebane. Vi spilte uavgjort mot Chelsea på Stamford Bridge. Like gode Nope, vi slo dere 2-1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Chelsea var vanvittg kyniske i dag, ingen tvil om det, men Liverpool var også rimelig elendige i dag. Gerrard, Sturridge og Suarez var katastrofe i dag. Slik som Chelsea spilte i dag er man nesten nødt til for å få med seg et resultat på bortebane mot de beste lagene i ligaen. Her har f.eks Wenger noe å lære. Mourinho er en genial taktikker. Det må ikke undervurderes. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Nope, vi slo dere 2-1 Han er West Ham-supporter. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Nope, vi slo dere 2-1 Han er West Ham-supporter. Åja hehe ok Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 City leder allerede.. Blir en vantittig rå avslutting på PL i år. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Dødkjip kamp på alle mulige og umulige måter. Kampen ble fullstendig ødelagt da Gerrard presterer den tabben han gjorde. Fæl kamp. Og jeg håper inderlig at Chelsea ikke vinner en eneste ting Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Haha. Du må jo være en ebay-sniper douchebag. :-D Indeed. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Ja. Men du ser altså ikke forskjellen på at de som har en rolle på banen bruker god tid og at ballgutten gjør det? Selvfølgelig, men hva er forskjellen på å klage på en ballgutt som koser med ballen i 2 sekunder mer enn han trenger, og samtidig som manager i dag og ta ballen å holder den selv ved et Liverpool-innkast? Og da kan vi selvfølgelig se bort i fra det å gledelig fortelle spillerne sine om å drøye tid gjennom 90 minutter. Endret 27. april 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Fullt hylekor på Facebook nå om "kjøpelag". Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Døde nesten av Eminem bildet, men føler med Gerrard. Om det står mellom Liverpool og City kan gjerne Liverpool ta det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Døde nesten av Eminem bildet, men føler med Gerrard. Om det står mellom Liverpool og City kan gjerne Liverpool ta det. Ikke faen, LFC sin supportere er motbydelige, City sine derimot, eksisterer de i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Ikke faen, LFC sin supportere er motbydelige, City sine derimot, eksisterer de i det hele tatt? De er litt som Chelseasupportere, de kommer fram når det lukter gull. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Døde nesten av Eminem bildet, men føler med Gerrard. Om det står mellom Liverpool og City kan gjerne Liverpool ta det. Ikke faen, LFC sin supportere er motbydelige, City sine derimot, eksisterer de i det hele tatt? Lol. Eksisterte dere før Abramovich? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Ikke faen, LFC sin supportere er motbydelige, City sine derimot, eksisterer de i det hele tatt? De er litt som Chelseasupportere, de kommer fram når det lukter gull. Kan bare snakke for meg selv, men jeg har aktivt følgt med Chelsea, sjekk gjerne Chelsea tråden Jeg var og Chelsea supporter før Abramovich, det har jeg vært siden jeg var gammel nok til å forstå at jeg ikke trengte å være i den samme saueflokken som alle andre på min alder, også kalt "United-fans". Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg var og Chelsea supporter før Abramovich Suuuuuuuuuuuurrrreeee... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå