GLN Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Så lenge Liverpool vinner de resterende kampene sine blir det jo gull?City vinner på målforskjell Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jaja, får håpe City snubler i en av de siste kampene. Kjedelig å gi fra seg førersetet. Spesielt på denne måten. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hærlig resultat Takk Willian og Ba Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jada jada. Fått med meg det nå folkens Haha Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Bye bye ligagull. Helvete. Faen for ett latterlig lag Chelsea er. Grattis. Dere vet dere er så jævla mye dårligere enn Liverpool at det eneste håpet deres er å drøye tid og være så latterlig feige. Hyklerpool :-D som du sier hver gang dere får evig med dommerhjelp:jeg driter i hvordan vi vant :-) DDeilig seier! 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Ikke at jeg overhodet synes det er noe morsomt at City etter all sannsynlighet vinner tittelen. Men at Liverpool sannsynligvis roter det bort; priceless! Tror nemlig dette var sjansen deres. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jaja, får håpe City snubler i en av de siste kampene. Kjedelig å gi fra seg førersetet. Spesielt på denne måten. Enda værre å gi den fra seg i siste kamp skal jeg si deg Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Rimelig deilig at det er Gerrard som tuller det til Endret 27. april 2014 av Hansoen 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Husker Mourinho klaget på den stakkars ballgutten til Crystal Palace for drøying av tid. For en klovn.Er du morsom? Han gjorde jo det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Klart Chelsea spiller verre enn verst, men liverpool gjør jobben deres altfor lett. Mouriniho har slått liverpool og city borte ingen tap mot topplagene. Det er det respekt av. Møkkkamp og er langt langt nede akkurat nå. Tror dog ikke city vinner samtlige kamper. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Bye bye ligagull. Helvete. Faen for ett latterlig lag Chelsea er. Grattis. Dere vet dere er så jævla mye dårligere enn Liverpool at det eneste håpet deres er å drøye tid og være så latterlig feige.Jævla mye dårligere? Vi slo dere 2-0 på hjemmebane. 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Godt mulig jeg må revurdere mine synspunkter ang. Luuk de Jong som den verste PL-spissen jeg noensinne har sett. Iago Aspas er der oppe å snuser, jeg har riktignok ikke sett så mye av han. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Godt mulig jeg må revurdere mine synspunkter ang. Luuk de Jong som den verste PL-spissen jeg noensinne har sett. Iago Aspas er der oppe å snuser, jeg har riktignok ikke sett så mye av han. Altidore er også en god kandidat. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Bye bye ligagull. Helvete. Faen for ett latterlig lag Chelsea er. Grattis. Dere vet dere er så jævla mye dårligere enn Liverpool at det eneste håpet deres er å drøye tid og være så latterlig feige.Jævla mye dårligere? Vi slo dere 2-0 på hjemmebane. Du har ikke gjort en dritt mer enn å rope til PCen din. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Vinner City i dag, tror jeg de vinner resten også Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Chelsea var vanvittg kyniske i dag, ingen tvil om det, men Liverpool var også rimelig elendige i dag. Gerrard, Sturridge og Suarez var katastrofe i dag. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Som Ronny Deila sa: "hadde heller rykka ned enn å spille sånn type fotball." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Kampene på AnfieldLiverpool 1-0 Stoke CityLiverpool 1-0 Manchester UnitedLiverpool 0-1 SouthamptonLiverpool 3-1 Crystal PalaceLiverpool 4-1 West Bromwich AlbionLiverpool 4-0 FulhamLiverpool 5-1 Norwich CityLiverpool 4-1 West Ham UnitedLiverpool 3-1 Cardiff CityLiverpool 2-0 Hull CityLiverpool 2-2 Aston VillaLiverpool 4-0 EvertonLiverpool 5-1 ArsenalLiverpool 4-3 Swansea CityLiverpool 2-1 SunderlandLiverpool 4-0 Tottenham HotspurLiverpool 3-2 Manchester CityLiverpool 0-2 ChelseaOppdatert.. Du Haha. Du må jo være en ebay-sniper douchebag. :-D Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Så lenge Liverpool vinner de resterende kampene sine blir det jo gull?Hvis både City og Liverpool vinner resten blir det avgjort på målforskjell. Der er City bedre pt Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Bye bye ligagull. Helvete. Faen for ett latterlig lag Chelsea er. Grattis. Dere vet dere er så jævla mye dårligere enn Liverpool at det eneste håpet deres er å drøye tid og være så latterlig feige.Jævla mye dårligere? Vi slo dere 2-0 på hjemmebane. Vi spilte uavgjort mot Chelsea på Stamford Bridge. Like gode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå