Gå til innhold

Kamptråd, PL: Liverpool - Chelsea

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud. Jeg håper at Liverpool vinner denne kampen like mye som de fleste andre, men det er littegrann morsomt at Gerrard "let it slip".

Men fy faen så mye slik flaks Chelsea har. Ufattelig at de gang på gang slipper unna når de legger opp til denne fotballen. Jeg forstår at dere er rivaler med Liverpool Man Utd fans, men det er merkelig at når det er dere som er i gullkamp med Chelsea, så er de pengedopet og stygge, mens nå er det "Go Chelsea!".

Chelsea er framleis pengedopa osv, det handlar om det minste av tre onder, og det er for meg Chelsea og City. Eg unnar Gerrard suksess, men eit lag med Suarez fortener etter mitt syn ikkje å vinne ligaen.

At noen unitedsupportere håper på chelsea-seier her kan umulig like fotball.

Likeså at mange liverpoolsupportarar håpte på city over united for to år siden?

City spiller faktisk fotball. There's a difference

Det handlet aldri om at det var City eller at det er Chelsea nå, men at det for dere ikke var United og for oss at det ikke er Liverpool.

This.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Dere har dette nå Liverpool, Suarez & co bruker trumfkortet sitt

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Herregud. Jeg håper at Liverpool vinner denne kampen like mye som de fleste andre, men det er littegrann morsomt at Gerrard "let it slip".

Men fy faen så mye slik flaks Chelsea har. Ufattelig at de gang på gang slipper unna når de legger opp til denne fotballen. Jeg forstår at dere er rivaler med Liverpool Man Utd fans, men det er merkelig at når det er dere som er i gullkamp med Chelsea, så er de pengedopet og stygge, mens nå er det "Go Chelsea!".

Chelsea er framleis pengedopa osv, det handlar om det minste av tre onder, og det er for meg Chelsea og City. Eg unnar Gerrard suksess, men eit lag med Suarez fortener etter mitt syn ikkje å vinne ligaen.

Men det gjør et lag med Terry, Mourinho og Ashley Cole?

Lenke til kommentar

Men det gjør et lag med Terry, Mourinho og Ashley Cole?

Og David Luiz, ikkje misforstå. Det minste av to onder, for meg er Suarez værre med sin uærlige spelestil. Han er uten tvil ein av verdas beste spelarar, men filmingen og den konstante klagingen/sutringen gjer han så mykje værre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...