Gå til innhold

!MMORPG!


Anbefalte innlegg

Jeg har lasta ned noen MMORPG i det siste: AO, Helbreath og Redmoon. Ingen av disse syns jeg var no bra egentli. Anarchy Online var det beste, men det var lissom ikkeno å gjøre. Løpe rundt og gjøre masse quests som ikke har no med storyn å gjøre. Er det egentli noen bra MMORPG der ute? Har sett litt på Dark age of camelot men det er ikke noe demo ute enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... og det er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig sjelden det kommer demoer av MMORPGs... I hvertfall såpass store som DAoC... Som oftest er det en open beta (DAoC's varte til 15.02.2002)..

 

Så det er nok bare å kjøpe om du vil teste, eller dra til en venn som har det...

 

DAoC blir ikke koste så veldig mye, £19.99 er utsalgspris i england, 1. måned er gratis, deretter 10€ / 80 kr per måned...

Lenke til kommentar

Huff! Kjenner ingen som har det spillet. Liker ikke å kjøpe spill jeg ikke har prøvd før, hvis de ikke kommer fra Blizzard da. :smile: Er det noen her som har spillt den public beta versjonen? Hvordan er det sammenlignet med AO? Personlig så syns jeg AO var litt kjederli i lengden siden det ikke var noen quests eller andre ting du kunne gjøre som hadde noe med storyn å gjøre. Må jo være en liten følelse av at du faktisk gjør noe annet enn å bare sanke levels og items.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-18 16:23, Newman skrev:

Huff! Kjenner ingen som har det spillet. Liker ikke å kjøpe spill jeg ikke har prøvd før, hvis de ikke kommer fra Blizzard da. :smile: Er det noen her som har spillt den public beta versjonen? Hvordan er det sammenlignet med AO? Personlig så syns jeg AO var litt kjederli i lengden siden det ikke var noen quests eller andre ting du kunne gjøre som hadde noe med storyn å gjøre. Må jo være en liten følelse av at du faktisk gjør noe annet enn å bare sanke levels og items.


 

Hva med å lese vår sniktitt på "Dark Age of Camelot"?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-18 23:13, Hidden skrev:

Midgard kommer til å ROCKE! Har ikke prøvd AO ennå, men lastet ned demoen i går, skal se på det i morgen. Tror ikke det vil falle for mye i min smak uansett, men Midgard tror jeg vil treffe innertier.


Samme selskap som laget AO btw.




Hidden


 

Alle midlene fra Midgard er overført til AO da, ble det i sammenheng med omstruktureringen i Funcom i fjor høst. Så det ser ut til at en må se lenge etter Midgard... :sad:

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Om du ikke er så opphengt i grafikk, selv om den er ganske bra.

Mener jeg helbreath er veldig bra, det gjelder bare og finne rett server. jeg finner de private servrene helt uakseptabel, har også prøvd de, de er ikke så morro, blir fort lei.

 

Dette er et spill for deg som elsker pvp/oltids krig/MMO.

Jeg har spillt i 1 år på samme server og er fortsatt hekta :dribble:

Er i en guild som heter "inquisition" og har mye morro, jakt, pvp, lvling og produsering av utstyr.

og det koster ikke mere enn 60 - 65 kr i mnd

 

Den beste er helbreathusa(jeg spiller her), best admin service og miljø i spillet, lite traffick lag :thumbup:

helbreathint, har litt verre admin service og mye mobbing(synes jeg), de sliter mere med traffick lag. :hmm:

helbreathkorea, denne har jeg ikke prøvd :whistle:

dette er de offisielle serverene jeg kjenner, andre er ulovlige.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...