PgUp Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Digital Impuls viste denne oransje herligheten på Spillexpo i fjor. Du kan jo begynne med den... DI sin "Red Harbringer" er langt bedre til spill en komplett sin, men om jeg skulle ha den ultimate PCen, så ville nok de fleste delene ikke være tiljengelig i norge "Bare" en Intel i7 4770K 3.5Ghz @ 4.6Ghz? Trodde man skulle få til 4930k for den prisen. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 (endret) . Endret 22. april 2014 av PgUp Lenke til kommentar
otl Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Komplett sin dritt til 320K kan såvidt brukes til gaming Greit at du kanskje synes det ga lite for pengene, men at den såvidt kan brukes til gaming er å dra det veldig langt. Da vet du ganske lite om Quadro og Xeon.... Funker det ikke greit nok med denne https://prisguiden.no/produkt/intel-core-i7-4960x-extreme-194046 ? Eller kan en ikke spille med den? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Denne er bedre: http://www.netonnet.no/art/data/komponenter/prosessor/amd-socket-fm2/amd-a107850kblackedition/198820.7077/?utm_source=Prisguide&utm_medium=Priceengine&utm_term=198820%2B-%20AMD%20A10%207850K%20Black%20Edition&utm_campaign=Productfeed Er 7 og ikke 4 som vil si at 7 er høyere generasjon. Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Mkay, jeg gir meg, han svarte på alle spørsmål. Sende spendon 3k? 2 Lenke til kommentar
y tho Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hvorfor skal folk slite med å tro på en person som sier han har vunnet i lotto? Er vel ikke vanskelig å bare si gratulerer? Anyways, Grattis (selvom det var lenge siden) Du har vel fått noe vi andre bare sitter å drømmer om! 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Komplett sin dritt til 320K kan såvidt brukes til gaming Greit at du kanskje synes det ga lite for pengene, men at den såvidt kan brukes til gaming er å dra det veldig langt. Da vet du ganske lite om Quadro og Xeon.... Funker det ikke greit nok med denne https://prisguiden.no/produkt/intel-core-i7-4960x-extreme-194046 ? Eller kan en ikke spille med den? Du ser på billigsiden av PCen, lol, de meste av de 300Kene som dere snakket om gikk til WS delen... 1 Lenke til kommentar
otl Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Komplett sin dritt til 320K kan såvidt brukes til gaming Greit at du kanskje synes det ga lite for pengene, men at den såvidt kan brukes til gaming er å dra det veldig langt. Da vet du ganske lite om Quadro og Xeon.... Funker det ikke greit nok med denne https://prisguiden.no/produkt/intel-core-i7-4960x-extreme-194046 ? Eller kan en ikke spille med den? Du ser på billigsiden av PCen, lol, de meste av de 300Kene som dere snakket om gikk til WS delen... Er jo du som har sagt at det så vidt går an å spille på den? Billig eller ei, er ikke prisen det er prat om. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 TS, drit i komplett og Digitalimpuls. Sett sammen ditt eget team med folk fra Intel og Nvidia. I tillegg ville jeg flydd inn vannkjølingsjesus med helikopter. Si dem hva du vil ha og hvor mye du vil bruke så setter de sammen noe skikkelig perverst til deg Når den er ferdig, setter du deg godt tilbake i stolen og fyrer opp Mujaffas Bmw (http://www.123spill.no/spill/448/Mujaffa-1.6). Deretter tar du screenshot av hvor mange fps du får og legger det ut her så vi andre perverse nerder kan sikle litt. 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hvorfor skal folk slite med å tro på en person som sier han har vunnet i lotto? Er vel ikke vanskelig å bare si gratulerer? Anyways, Grattis (selvom det var lenge siden) Du har vel fått noe vi andre bare sitter å drømmer om! Du er ganske ny her, så du er unnskyldt. Men vi som har vært her en stund, har sett mange slike tråder før. Ofte så innrømmer trådstarten at han ikke har masse penger, og 50-tusen PC-en bare var for gøy. Har du hørt om gutten som ropte ulv? Så lenge han ikke kommer med solid bevis for at han er millionær, og kan sløse bort masse penger, kommer ikke folk til å tro på han. Disse "vil kjøpe en sinnssykt dyr PC" trådene er "gjort til døde". Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Altså den delen du kan spille på koster tja rundt 50K, ikke 300K som dere snakket om... Det var det som var poenget mitt Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 (endret) TS, drit i komplett og Digitalimpuls. Sett sammen ditt eget team med folk fra Intel og Nvidia. I tillegg ville jeg flydd inn vannkjølingsjesus med helikopter. Si dem hva du vil ha og hvor mye du vil bruke så setter de sammen noe skikkelig perverst til deg Når den er ferdig, setter du deg godt tilbake i stolen og fyrer opp Mujaffas Bmw (http://www.123spill.no/spill/448/Mujaffa-1.6). Deretter tar du screenshot av hvor mange fps du får og legger det ut her så vi andre perverse nerder kan sikle litt. Genial ide. Får de til å utvikle noe spesiellt for meg, som en gtx 790 titan black ti. Attpåtil kontakter jeg intel og sørger for at de utgir en i10 prosessor med minst 12 kjerner. 64gb ram er en selvfølge. Med muligheter for 128gb. Må jo kunne kjøre crysis 3 på tre 4k skjermer. Takk for hjelp! Btw. tror du den vil takle minecraft? Endret 22. april 2014 av PgUp 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Drit i vannkjøling forresten, flytende nitrogen er tingen. Vurder også om du trenger en atomtreaktor til å drive beistet. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Drit i vannkjøling forresten, flytende nitrogen er tingen. Vurder også om du trenger en atomtreaktor til å drive beistet. Flytende... Atomreaktor... Flytendeatomreaktor? Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 gg folks Btw. tror du den vil takle minecraft? Dette beistet her kjører Minecraft på sånn 200 fps, så tror nok ditt 105 milliarder ganger større, sterkere og raskere beist vil ta å takle Minecraft mange ganger. Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Beklager for dobbelpost, men hvis du vil kan du kjøre inn noen tusen her, så blir du nok garantert trodd, siden ingen med sine fulle fem ville ha brukt flere/noen tusen på å bare bevise noe på Internett. :·Þ (Klikk for større bilde!) EDIT: Kan sende kontoen på PM, om det er ønskelig. Eventuelt kan jeg sende pengene tilbake, men vet ikke om det blir særlig troverdig hvis du mottar dem tilbake igjen, bortsett fra risikoen med å stole på noen du aldri har møtt. :·Þ Endret 22. april 2014 av Toppitus Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Beklager for dobbelpost, men hvis du vil kan du kjøre inn noen tusen her, så blir du nok garantert trodd, siden ingen med sine fulle fem ville ha brukt flere/noen tusen på å bare bevise noe på Internett. :·Þ (Klikk for større bilde!) EDIT: Kan sende kontoen på PM, om det er ønskelig. Eventuelt kan jeg sende pengene tilbake, men vet ikke om det blir særlig troverdig hvis du mottar dem tilbake igjen, bortsett fra risikoen med å stole på noen du aldri har møtt. :·Þ Overførte penger til han nå. Han ba meg også om å legge ut kontoustkriften hans som bevis: Lenke til kommentar
wampster Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Om det var du som vant, grattis. Jeg har dog noe problemer med begrepet "vant nylig" (2011) og 2014. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jesus, han inrømmer jo allerede her at alt bare er kødd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1578397&page=2&do=findComment&comment=21586554 Hva er greia, folkens Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Om det var du som vant, grattis. Jeg har dog noe problemer med begrepet "vant nylig" (2011) og 2014. Har svart på dette før. Definerte "nylig" som en relativt nylig hendelse i mitt liv, siden det har endret seg såpass mye på relativt kort tid. Har gjort mye med pengene men har fremdeles mye til overs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg