Gå til innhold

Vant nylig i lotto, har lite annet å bruke pengene på enn PC

Anbefalte innlegg

(VG) 24.09.2011 18:26

Så det tok sin tid før du fikk pengene altså :roll:

Nylig er min definisjon, for meg er det ikke akkurat lenge siden med tanke på hvor mye livet mitt har endret seg. Men har ikke mye mer å bruke penger på enn PC akkurat nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har så mye penger at du ikke vet hva du skal bruke de på, så kan du donere noe til et godt formål?

Akkurat som Steve Jobs tror jeg ikke på bare å gi ut penger. Kanskje jeg heller skulle kjøpe en apple workstation egentlig.

Lenke til kommentar

Kan vi bli venner!!!!!!!!!!!?<3<3<3

Nei da. Du virker som en hyggelig kar som sikkert har og vil få mange venner uansett, uavhengig av pengene. Men jeg råder deg virkelig til å ikke sløse så mye dem. «Takk for at du åpnet døren for meg. Her, ta 5000 raske!» er ikke en særlig god idé, da dette bare vil ende med at du blir blakk til slutt.

Gratulerer med 92 mill. Virker som om det allerede er blitt bevist at du har dem lengre opp her. :·) Hvis det skulle være noe mer du trenger hjelp til, så er det bare å spørre – nei, det er ikke nødvendig å betale verken meg eller noen andre her, da vi gjør dette av egen fri vilje helt fint selv. :·)

EDIT: Omformulering. da vi svarer på deg helt gratis av egen fri vilje helt fint*

Endret av Toppitus
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det du burde gjøre med pengene er å kjøpe deg et sted og bo.
Bedre å eie en hus / leilighet enn å leie en.

Deretter ta lappen (om ikke du har), kjøp en nokså BRA bil.
Ta en god del av pengene i sparefond eller noe (Du tjener penger på det = rente i løpet av 1 år)

Deretter kan du kjøpe en PC + diverse.

MEN ja, har man masse penger så klører det i hendene. !! fort gjort.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ta en god del av pengene i sparefond eller noe (Du tjener penger på det = rente i løpet av 1 år)

Selv etter å ha kjøpt et råddyrt hus, en rå bil, et beast av en data kan han fremdeles ha mer enn nok penger igjen til å kjøpe dette fem-seks ganger til. 92 millioner er mer enn nok for to liv, og vel så det.

Lenke til kommentar

Selv etter å ha kjøpt et råddyrt hus, en rå bil, et beast av en data kan han fremdeles ha mer enn nok penger igjen til å kjøpe dette fem-seks ganger til. 92 millioner er mer enn nok for to liv, og vel så det.

Akkurat det ja.

Lenke til kommentar

Hvorfor må ham bevise det? Er det ikke nok at han vet det selv?

Fordi noen folk stoler simpelthen ikke på andre, og er sykt sjalu, men den finnes også ALT for mange "trolls" :(

Så la han være et såkalt «troll», da. Hva gjør det deg om han lyver på Internett? Da får han vel bare lyve om at han vant, da. Så får det være med det. Det har ingen videre effekt på livene til noen her om denne personen snakker sant eller ikke.

Eneste måten vi kan vite at han snakker sant, er om han sender et enormt beløp med penger til noen her. (Enormt beløp for oss, spesielt meg, men bare en dråpe i havet for han.)

Lenke til kommentar

Vell. Hvorfor skal man tro på det?

1. Overskriften er så arrogant som mulig.

2. Det første innlegget er så dumt, at man får tid til å tenke på det.

4. Plutselig kom man opp med 92 millioner.

5. Ettersom forslag dukker opp kommr det: gjort det alt.

6. Nylig vunnet i lotto. Var en stund siden jeg vant det. 2011 faktisk.

^.^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...