Habla Møberg Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Du kan jo alltids ha flaks, f.eks at de ikke klarer å opprette sak innen 3 uker (skjer visstnok ganske ofte), men okkesom: 100 meter bremsespor? Og du merket det ikke? ..... Lenke til kommentar
Stavoku Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Ikke bremsespor, du ser at hjule har låst seg men det ga ikke noe bedskjed til meg ... Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ja men vist man tenker at hjulet har låst seg, da er det en teknisk feil? Det er ditt ansvar, hva hvis du hadde drept noen? Politiet kan fort ansee det som uaktsomt. Lenke til kommentar
Stavoku Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Selvfølgelig er det mitt ansvar men hva kan man gjøre ? Vist jeg hadde vist at dekkå mi skal låse seg hadde jeg selvfølgelig tatt den med meg til en verksted før jeg havner i en ulykke ? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Man kan vedlikeholde bilen og utføre sikkerhetskontroll jevnlig, slik at man oppdager feilene før de blir farlige. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Selvfølgelig er det mitt ansvar men hva kan man gjøre ? Vist jeg hadde vist at dekkå mi skal låse seg hadde jeg selvfølgelig tatt den med meg til en verksted før jeg havner i en ulykke ? er ikke mye du kan gjøre nå i ettertid dessverre, snakk godt for deg og vær ydmyk, det liker de Lenke til kommentar
Stavoku Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Jeg hadde kjøpt bilen for 1 måned siden Lenke til kommentar
Stavoku Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Selvfølgelig er det mitt ansvar men hva kan man gjøre ? Vist jeg hadde vist at dekkå mi skal låse seg hadde jeg selvfølgelig tatt den med meg til en verksted før jeg havner i en ulykke ? er ikke mye du kan gjøre nå i ettertid dessverre, snakk godt for deg og vær ydmyk, det liker de Lenke til kommentar
Stavoku Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Sampson, hva tror du? Tror du jeg vil få førerkortet tilbake? Jeg har fått meg en jobb der jeg trenger den også. Som situasjonen ser ut ville jeg fått den ? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Sampson, hva tror du? Tror du jeg vil få førerkortet tilbake? Jeg har fått meg en jobb der jeg trenger den også. Som situasjonen ser ut ville jeg fått den ? Er ikke usannsynlig at de lar 3 uker gå uten å gjøre noe, sliter litt med å se for meg å kjøre 100m med låst hjul uten å merke det, men hvem vet hva de tenker om det. Lenke til kommentar
Stavoku Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Det er stripa på veien som viser at hjulet har låst seg, det er bevis på dette her på veien... Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Tenker dei ser litt på bilen, om alle hjul snurrer rundt. Gjør dei det, har du 100 m med bremsespor. Hvilket hjul har låst seg da? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 En Mercedes fra 1999 har vel ABS-bremser. Var det kun ett av hjulene som laget bremsespor? Da hjullageret på min bil var utslitt, ble det bare en høy durelyd mens jeg kjørte. Den låste seg ikke plutselig. Lenke til kommentar
Stavoku Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Der og da sa jeg bremsene ikke holdt som dei skulle holde. en av høyre hjul har låst seg Lenke til kommentar
Stavoku Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Det er ikke bremsespor, jeg bremset ikke! Siden det ikke var nødvendig! Lenke til kommentar
Stavoku Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Ingen som har gode råd eller tips? Noen som har vert i en slik situasjon før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Det kan gå begge veier. Time will show Lenke til kommentar
Stavoku Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Vil du begrunne det litt mer ? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Det er jo enkelt, det er bygget på skjønnsmessige vurderinger.. Så lenge det er slike vurderinger med i bildet vil resultatet kunne variere noe fra sak til sak. Det er gjerne en del omkringliggende omstendigheter de legger forskjellig vekt på i tillegg. Lenke til kommentar
Stavoku Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Forstår ikke noe, vil du vær litt lettere ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå