Galen Absalom Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Håper dette får ordentlig støtte for kontroller på PC versjonen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Har blitt svidd to ganger før; venter på reviews og salg. Å gi EA fullpris og preorders er bare idioti. Du mener vel BioWare? Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Har blitt svidd to ganger før; venter på reviews og salg. Å gi EA fullpris og preorders er bare idioti. Du mener vel BioWare? EA BioWare er vel mest korrekt. Er ikke mye igjen av orginale BioWare etter at EA tok over dessverre. :/ Lenke til kommentar
dauw Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hvor ble det av den spirituelle oppfølgeren til Baldur's Gate? Rollespillet av den gamle skolen som skulle lages spesifikt for PC, mens kidsa fikk Mass Effect? Hjelpe meg. Ingenting er igjen. Eneste jeg ser er "awesome button" overalt. EA hadde andre planer. Mikrotransaksjoner og gameplay som fenger minste felles multiplum er visstnok det som raker inn mest penger. Lenke til kommentar
dauw Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 DA 2 hadde fått en mye bedre mottagelse om den ikke var DA2. Ja, eller om de hadde latt være å lage et utrolig fordummet gameplay, og sende spilleren ned i samme forbannede hule gang på gang på gang. DA2 var venstrehåndsarbeid av verste sort på sitt verste, en håndfull kule karakterer og en spennende historie på sitt beste. Sistnevnte dessverre ikke nok til at jeg orket å fullføre det engang. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Witcher 3 vil knuse alt uansett, men greit med noe fillers inntil det blir released Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 DA 2 hadde fått en mye bedre mottagelse om den ikke var DA2.Ja, eller om de hadde latt være å lage et utrolig fordummet gameplay, og sende spilleren ned i samme forbannede hule gang på gang på gang. DA2 var venstrehåndsarbeid av verste sort på sitt verste, en håndfull kule karakterer og en spennende historie på sitt beste. Sistnevnte dessverre ikke nok til at jeg orket å fullføre det engang. Det også, for å si det slik, etter to kamper i demo brukte jeg awesome button http://img193.imageshack.us/img193/2961/t3ga8dq39w.jpg Fordelen med å ikke kalle det DA2 er å unngå å konkurrere med Bin Laden i hat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå