Sissel B Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jeg er veldig fersk på dette med de nye typer tver. Vår siste tv er en 42" plasma med kun 1 HDMI. Nå har vi dog begynt å se på smart-tver men blir forvirret at alle betegnelsene på de forskjellige tvene. Vi har sett litt på en Samsung 46" UE46F5505. Selges hos Netonnet og Cdon blant annet for 4490. Her er spesifikasjoner på Samsungs egen side. Jeg blir dog ikke helt klok på denne tven. Kan den kobles til internett trådløst? Den skal brukes i ett anneks som står utenfor selve huset, så ledning direkte fra modem/router er IKKE en løsning. Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Som det står her: • Surf og strøm trådløst med innebygd WiFi Så ja, du kan koble deg på internett trådløst Lenke til kommentar
Sissel B Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 *Trådløst LAN innebygget Nei *Wireless LAN Adapter Support Nei Står det under spesifikasjoner.Derfor jeg blir forvirret Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Nettverk og kommunikasjon DLNA-sertifisert Ja Kablet nettverkstilkobling (Ethernet) Ja Trådløs nettverkstilkobling (WiFi) Ja WiDi Nei WiFi Direct Ja Øvrige funksjoner - På Netonnet står det at det er WiFi, veldig sikker på at det er innebygd WiFi når det står der også Lenke til kommentar
Sissel B Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 På Samsung sine egne sider står det: WiFi Direct Ja Hva vil dette si? Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Det går ut på å kunne sende f.eks filer til 2 forskjellige enheter via WiFi. Jeg har ikke gjort det før, så jeg kan ikke forklare deg det så godt Endret 22. april 2014 av Christopher99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå