Waple Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 hei jeg har nå bestemt meg for at jeg behøver en ny mobil, jeg har ikke bestemt meg for hvilken type ennå. Det eneste jeg har bestemt meg for er at det må være en smarttelefon som er lett og bruke og som heller ikke koster alt for mye. så da er spørsmålet mitt: er det noen som har forslag til åssen mobil jeg burde kjøpe? har tidligere sett på iphone 5s og samsung galaxy s4, men de var altfor dyre. jeg bruker for det meste mobilen til å ta bilder, ringe, sende sms, internett og spille. kom gjerne med forslag og tips, jeg tar i mot alt! sett gjerne inn link Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) hei jeg har nå bestemt meg for at jeg behøver en ny mobil, jeg har ikke bestemt meg for hvilken type ennå. Det eneste jeg har bestemt meg for er at det må være en smarttelefon som er lett og bruke og som heller ikke koster alt for mye. så da er spørsmålet mitt: er det noen som har forslag til åssen mobil jeg burde kjøpe? har tidligere sett på iphone 5s og samsung galaxy s4, men de var altfor dyre. jeg bruker for det meste mobilen til å ta bilder, ringe, sende sms, internett og spille. kom gjerne med forslag og tips, jeg tar i mot alt! sett gjerne inn link Hei og velkommen til forumet. For at vi skal kunne hjelpe deg bedre her på forumet, så anbefaler jeg deg å se på denne forum seksjonen neste gang du skal spørre om det samme eller noe i samme sjanger. Din førstepost her om dette er jo greit og denne tråden vil kanskje bli flyttet til den forum seksjonen jeg linket til. Utenom det, så kan du jo ta deg en tur innom tråden min om Oppo Find 7a og Find 7 som du finner i min signatur for å se om Find 7a (som kan forhåndsbestilles nå) er noe for deg. Den er også en del billigere enn Samsung Galaxy S5. Endret 22. april 2014 av Vindicator Lenke til kommentar
Waple Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 hei jeg har nå bestemt meg for at jeg behøver en ny mobil, jeg har ikke bestemt meg for hvilken type ennå. Det eneste jeg har bestemt meg for er at det må være en smarttelefon som er lett og bruke og som heller ikke koster alt for mye. så da er spørsmålet mitt: er det noen som har forslag til åssen mobil jeg burde kjøpe? har tidligere sett på iphone 5s og samsung galaxy s4, men de var altfor dyre. jeg bruker for det meste mobilen til å ta bilder, ringe, sende sms, internett og spille. kom gjerne med forslag og tips, jeg tar i mot alt! sett gjerne inn link Hei og velkommen til forumet. For at vi skal kunne hjelpe deg bedre her på forumet, så anbefaler jeg deg å se på denne forum seksjonen neste gang du skal spørre om det samme eller noe i samme sjanger. Din førstepost her om dette er jo greit og denne tråden vil kanskje bli flyttet til den forum seksjonen jeg linket til. Utenom det, så kan du jo ta deg en tur innom tråden min om Oppo Find 7a og Find 7 som du finner i min signatur for å se om Find 7a (som kan forhåndsbestilles nå) er noe for deg. Den er også en del billigere enn Samsung Galaxy S5. hei ja som du sikkert skjønte er jeg jo ganske ny her, så jeg visste ikke helt åssen jeg skulle gjøre det. men uansett, takk for svaret og jeg tror jeg skal skjekke opp tråden din Lenke til kommentar
Rajak Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 du burde ha skrevet hvor mye du vil bruke (max grense) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Caps og utropstegn er også fy-fy i tittelen, bare store bokstaver blir tolket som roping, uttropstegnet på slutten bare forsterker det. Dette gjelder skriving generelt sett, ikke bare i tittelen. Lagd ny tittel og flyttet tråden til rett kategori, velkommen til forumet Lenke til kommentar
Yinx Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 hei jeg har hørt at det er veldig mange som er fornøyde etter at de har kjøpt seg en samsung galaxy telefon, de er nok litt dyre men... bare et forslag Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Hva med Samsung Galaxy S3 (mini)? En tidligere "toppmodell"... S5 kom ut nå den 11. april så den er ikke veldig gammel heller. Du får den nå for 1395 kr på Lefdal. http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/SAMI8190NWH/samsung-galaxy-s3-mini-i8190n-smarttelefon-hvit Endret 22. april 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
ClydeThaMonkey Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hold deg laaaaangt vekke fra S3 Mini. Makan til dritttelefon skal man leite lenge etter. Har hatt to stykk som reservetelefon. Treg som bare juling (Hjelper på med Nova Launcher men fremdeles treg) og skjerm tåler ingen ting overhode :-/ Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Du får mye for pengene om du kjøper brukt. Har sett flere HTC one (m7) til rundt 1000-1300 i det siste på diverse facebookgrupper. S4 har jeg sett til1500 i de samme gruppene (Hedmark) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå