b-real Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 http://www.lipsons.pwp.blueyonder.co.uk/es...relativity.html :skilled: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Escher er 1337!! har masse syke bilder som han har tegnet.. Kan poste dem når jeg er hjemme. han har en ting for å lage bilder som "går i det uendlige" Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 får vondt i håve av sånne bilde! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Sånne bilder er ikke umulige... Hvis du hadde bygd den siste der i virkeligheten, hadde bare ikke ting ligget vannrett. Vannet renner faktisk oppover, og det detter ned igjen. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Husker det var en sånn level i Diablo 2. Fikk vondt i hodet av spillet på det levelet... ...husker dessverre ikke hva navnet var. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Bare en ting å si(uttrykke): :o Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 hmm blir litt rar i hode av sånn der.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 OMFG! Lego rox! *savne lego tiden* Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 de bildene får meg til å bli sint rett å slett... klarer liksom ikke å se skikkelig hva det er å hvorda det løses å da blir jeg sur! Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 de bildene får meg til å bli sint rett å slett... klarer liksom ikke å se skikkelig hva det er å hvorda det løses å da blir jeg sur! Det er ingen løsning på de. (tror jeg) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jo. Ting ligger bare ikke så jævla vannrett. Med de rette midlene kunne jeg fint rekonstruert disse bildene i virkeligheten. Foruten elefanten. Det er bare masse streker. Eller jo, men da måtte jeg lagt på noen kunstige bein i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Arrgh, sånne bilder er plagsomme. Går gjennom de flere ganger og klarer aldri å finne "løsningen". Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Bilder som Escher har laget Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Arrgh, sånne bilder er plagsomme. Går gjennom de flere ganger og klarer aldri å finne "løsningen". Det er vel litt av poenget, det er ingen "løsning". Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Arrgh, sånne bilder er plagsomme. Går gjennom de flere ganger og klarer aldri å finne "løsningen". Det er vel litt av poenget, det er ingen "løsning". Det er derfor det er så plagsomt! Uansett hvor mye man ser, finner man ingen "løsning". Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Mener du logikk? Da skjønner jeg bedre hva du mener.... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er noe av det råeste jeg har sett av bilder! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ganske kule de bildene der. Driver faktisk og lagrer slike bilder så ofte sitter eg og ser på de mens eg hører på musikk. Veldig kult å vise folk når eg har besøk. :o Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ganske kule de bildene der. Driver faktisk og lagrer slike bilder så ofte sitter eg og ser på de mens eg hører på musikk. Veldig kult å vise folk når eg har besøk. :o Legg de ut da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå