Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Passerer forbi.............. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Den som venter på det gode motiv.. Oppfinnsomt av deg. Liker bildets enkelhet og fortelling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hei Trond Olav !! Takker for positiv kommentar. Vanligvis er det tålmodig venting som gjelder , men i dag hadde jeg flaks og havnet midt opp i syklistenes morgenrush. Faktisk var bildet av syklisten det første jeg tok i dag. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Et spennende syklist bilde med fin leder inn mot motivet. Skulle jeg foreslå noe , var det kanskje å kutte litt i toppen slik at bilde "starter*" litt inn på armaturen. mvh IngvaldN. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Et spennende syklist bilde med fin leder inn mot motivet. Skulle jeg foreslå noe , var det kanskje å kutte litt i toppen slik at bilde "starter*" litt inn på armaturen. mvh IngvaldN. Hei Ingvald ! Takker for positiv og konstruktiv kommentar. Ser at det å kutte i toppen har noe for seg , da blir hovedmotivet ikke så sentrert. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hei, Alec Ask. På et fotoforum er det naturlig å ha fokus på det tekniske knyttet til bildene, men enkelte fotografer er vel så opptatt av at bilder skal formidle noe, - bildet selv skal fortelle. (Trond Olav er inne på dette i sin kommentar til dette bildet.). Slike bilder blir interessante for betrakteren. Dette bildet har denne egenskapen, - det engasjerer, og jeg synes det er ordentlig fint ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hei, Alec Ask. På et fotoforum er det naturlig å ha fokus på det tekniske knyttet til bildene, men enkelte fotografer er vel så opptatt av at bilder skal formidle noe, - bildet selv skal fortelle. (Trond Olav er inne på dette i sin kommentar til dette bildet.). Slike bilder blir interessante for betrakteren. Dette bildet har denne egenskapen, - det engasjerer, og jeg synes det er ordentlig fint ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for positiv og konstruktiv kommentar. Var mest opptatt av å formidle noe i dag , og da var det ikke bare på sykkelen det gikk fort i svingene. Det er fint at bildet kan engasjere selv om det ikke er teknisk perfekt. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg