Gå til innhold

Tilbake på skatten

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg jobber i et vanlig firma og tjener penger som vanlig der, men jeg har også et registrert DA selskap på meg, i dette er det ikke penger, så jeg tar ikke ut lønn eller noen slik form. Men pga. dette så har jeg bare fått selvangivelsen, men ikke noe svar på hvor mye jeg får igjen på skatten eller må betale, så spørsmålet mitt er hvordan kan jeg regne ut hvor mye jeg får igjen når selskapet jeg har ikke har noen penger som går gjennom det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter i samme situasjon selv.

Kona får heller ikke vite pga jeg har firma.

Tipper du bommer på utregningene i så stor grad at det ikke nytter.

Fratrekk her og der pga renter osv.

Synes de kunne ha regnet ut og vist oss og så skrevet kan evt bli endret pga frima ol.

Lenke til kommentar

http://www.skatteetaten.no/upload/Applikasjoner/Enkel2014_20140407.htm

Her kan du manuelt regne ut hvor mye du skal betale i skatt, men hvis du har lønnsslipper/årsoppgave for fjoråret som viser hvor mye du faktisk har betalt så kan man bare føre det inn og se hvor mye man har betalt for mye. Jeg testet den med mine tall for 2013 og tallet den kom opp med som "til gode" stemte ganske godt overens med hva som stod i selvangivelsen min.

Denne er forøvrig også kjekk å bruke for de som får selvangivelsen, men vil se hva eventuelle endringer vil gjøre i forhold til tilgodebeløpet/restskatten.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...