Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked

Latias

112 stemmer

1. 1. Bør LVG sparkes?

• Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Situasjonen kunne vært helt annerledes om Woodie og Glazers hadde hatt et snev av baller og gitt LvG sparken i Desember mens vi enda kempet om topp 4.

Moyes ble ikke sparket før 4 plassen var matematisk umulig. Vi får nok ikke se LvG gå ut døra før vi Mai ligger i dumpa sammen med Chelsea 400 mil unna CL-plassen.

Lenke til kommentar

Jeg har nå mistet all tro på LvG. Er så lei nå av hver gang en ser en form for fremgang i spillet så kommer nok en elendig kamp.

Dette var helgen United kunne ta innpå poeng på flere av topp fire lagene med 2/3 poeng, og etter de siste kampene hadde jeg faktisk litt troen på at dette skulle gå som en lek.

Den eneste som holder mål av kjøpene som er gjort er Martial, resten har vært bomkjøp. Jeg tror United hadde gjort det langt bedre om Moyes hadde fortsatt å brukt de samme pengene som LvG. Jeg tror faktisk at alle som er blitt diskutert som erstatter hadde gjort det langt bedre enn hva LvG har gjort.

Nok er nok, det er ingen grunn i det hele tatt til å la LvG fortsette nå, det er bare å få ham ut. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...