Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er helt 50/50 om vi klarer topp fire egentlig, vi kan like gjerne klare det. Leverer vi som i høstsesongen så burde det gå fint. Spurs kan også fort gå på en del smeller hvis de får skader på Kane for eksempel. 

 

Like sannsynlig at det går andre veien selvfølgelig!

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Giggs er en av de stadig færre som vet "hvordan det skal gjøres", som i at han har Fergie-kulturen i bakhodet, og i så måte er det ingenting som ville vært bedre enn om han hadde det som skulle til. Jeg steilet da Moyes sparket store deler av apparatet, men det er kanskje sånn det må være - store trenere er egotryner som må ha ting på sin måte, og det er nok vanskelig å finne en som er villig til å stige inn i en kultur fremfor å skape sin egen. Men kan det virkelig være så få av dem? Ser for meg ut som de største klubbene i Europa går på rundgang i en eksklusiv gutteklubb (sånn er det forsåvidt i mange bransjer). Vi snakker om spillerutvikling, men hva med trenerutvikling?

Lenke til kommentar

For min del er det kommet såpass langt at jeg ikke tar det så høytidelig. Å gi Giggs sjansen en sesong hadde vært morsomt, gitt at "han har garderoben".

 

Hvis ikke ville jeg heller gitt sjansen til noen utenfor de største managerne (Klopp Pep, Mou osv).

 

Skal ærlig innrømme at jeg ikke har så mye peiling på hvilke managere som jeg virkelig har troen på kan redde United, da skuta fortsatt har hull og er på vei ned.

 

Og jo lengre tid det går, jo mer blir jeg imponert over det Fergie klarte.

Lenke til kommentar

Ja, vi har sett det før i fjor vår, men det hjelper lite når det kun er 10% av kampene som er slik. Jeg hopper ikke opp og ned i glede og tror at ting er i orden enda. Hvis vi holder på sånn her ut sesongen og jevn og trutt plukker poeng, noe som vil resultere i topp 4 - ja da skal jeg holde kjeft og si at han kanskje er riktig mann for jobben likevel, slik jeg trodde helt fram til desember i fjor.

Lenke til kommentar

Det var egentlig ikke så forskjellig i går fra tidligere, rent taktisk. 
 

Det jeg har kritisert hardest med Van Gaal RENT TAKTISK har vært hvordan han bruker vingene sine, som jeg mener har ligget altfor bredt i banen på siste tredel. Guess what, i går gjorde de det igjen, og det funket fett. Martial var fantastisk, fordi han fikk ligge bredt, fikk ballen i beina og utfordret en mot en hele kampen. Det samme gjelder Lingard, men å se han komme løpende inn på bakre stolpe på 1-0 var herlig. 

 

Og hva er det egentlig med Michael Carrick. Hver vår så blomstrer han noe helt jævlig, måtte det skje i år igjen, og måtte han virkelig holde seg frisk ut sesongen. Og måtte vi virkelig få inn en yngre erstatter for han i sommer, for han er fryktelig viktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, det sa vi i fjor også. Hvor lenge skal vi la denne Berg- og dalbanen holde på? Det er spørsmålet.

 

Ja, hvis LVG og guttene presterer slik som dette ut sesongen så tror jeg de fleste er enige i at han må få ett år til. Problemer er jo bare at vi har ikke vist noen som helst tegn på å være stabil de siste 2 1/2 årene.

 

La oss si at vi prestere slik som dette i halvparten av de resterende kampene, mens resten er kjedelig slik som starten har vært (noe slik som sesongen i fjor). Skal vi da satse på at det blir bedre i hans tredje år da? Eller vil vi være akkurat slik som de to foregående årene, altså varierende og ustabile?

Lenke til kommentar

Kjenner på meg selv at det er et veldig vanskelig spørsmål. Håper selvsagt at det klaffer mellom spillerne og at vi seiler inn til en tredjeplass med god tro på ligagull til neste år!

 

Vi får nesten bare vente å se i mai hva vi tenker om akkurat dette. Det skal litt til før jeg tror at LVG sitter trygt også til beste år, for alt vi vet gjør han ikke det uansett hvordan han presterer ut sesongen nå, men det går jo andre veien også. Kanskje sitter han trygt i sine tre år uavhengig av resultater.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...