Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener vel hvordan media pisser på LvG? Selv når han står der og kaller journalistene feite står de og ler av han. Nå snakket ikke jeg om VM i bortforklaringer (den vinner BR glatt). Jeg snakker om viljen (eller heller uviljen) til å ta ansvar for resultatene. Som manager er du ansvarlig for de sportslige resultatene men det virker alltid som det er en annen grunn til at han ikke fikk resultatet han ville ha (skader, dommer, spillere som ikke presterer etc).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du mener vel hvordan media pisser på LvG? Selv når han står der og kaller journalistene feite står de og ler av han. Nå snakket ikke jeg om VM i bortforklaringer (den vinner BR glatt). Jeg snakker om viljen (eller heller uviljen) til å ta ansvar for resultatene. Som manager er du ansvarlig for de sportslige resultatene men det virker alltid som det er en annen grunn til at han ikke fikk resultatet han ville ha (skader, dommer, spillere som ikke presterer etc).

Van Gaal er ikke interessert i å snakke om viktige ting til media. Da det var "fan evening" i Manchester i høst, derimot, tok han imot spørsmål fra fansen, hvor han blant annet snakket om hvordan fremtidsvisjonene for klubben så ut, med Giggs som fremtidig manager. 

 

Van Gaal elsker United-fansen, og misliker media. Dersom et United-fanmag eller noe sånt hadde stilt spørsmålene på pressekonferansen istedenfor Neil Custis, så hadde vi garantert fått langt mer interessante svar tilbake.

 

Paradoksalt nok biter United-fansen på avføringen til britiske aviser. Jeg tror helt seriøst vi ville fått et langt bedre inntrykk av hans og klubbens filosofi dersom vi hadde møtt Van Gaal på gata i Manchester.

Endret av Amoralsk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du mener vel hvordan media pisser på LvG? Selv når han står der og kaller journalistene feite står de og ler av han.

Du tror ærlig talt ikke han sa det for å fornærme journalisten? Han har sans for humor, selv i vanskelige tider.

Han går fra pressekonferansen fordi han ikke likte spørsmålene om Rooney. Man kan se han er sint. Så snur han seg rundt og kaller journalisten feit. Om du tror det var et forsøk på humor fra van Gaal sin side så bør du se "episoden" på nytt.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Han får sitte på til sommeren, så får han mest sannsynlig sparken. Regner med at de har en plan for neste sesong klar allerede nå!

 

LVG får ikke sparken før:

1) Det er teoretisk umulig å nå topp 4.

2) Sommeren er kommet og ledelsen har en erstatter klar.

 

Klarer han å sku skuten og ta masse poeng fram lot sommeren kan det hende at han får sitte ut kontrakten sin. Dette skjer bare hvis:

- Han tar topp 4 og gjør det ok i FA-cupen og ledelsen ikke klarer å lokke til seg riktig type manager. Jeg tror nemlig at de vil hente Pep, Pocettinho e.l. hvis det er mulig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...