Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Under Moyes:

 

Man Utd's disappointing season

 

*Defeated in Champions League quarter-final by Bayern Munich

 

*Beaten in League Cup semi-final by Sunderland

 

*Lost at home to Swansea in the third round of the FA Cup

 

*Five points from a possible 24 against the current Premier League top four of Liverpool, Chelsea, Manchester City and Arsenal

 

*Defeat against Everton confirmed club will miss out on Champions League for first time since 1995-96

 

Å la oss legge til alle milliardene LvG har brukt.

Lenke til kommentar

Det er definitivt skuffende at så få av innkjøpene til LvG har slått skikkelig til, men jeg begynner å bli lei klagingen på pengebruken. Er folk egentlig misfornøyd med kjøpene? Utbyttingen av tidligere spillere? Faktisk, hvis dere ser på inntektene av salg i sommer, så brukte vi ikke så mange millioner netto. 

 

Overgangsvinduene er faktisk det jeg er mest fornøyd med under LvG. Det er vel spillestilen og LvGs lederskap jeg virkelig er misfornøyd med. 

Lenke til kommentar

Veldig veldig fornøyd med utskiftingen i troppen, men jeg mener at vi blingset litt her også med at vi solgte unna alt for mange i forhold til spillere inn. Chicha, Evans og Di Maria burde vært i troppen vår enda. 

 

Vi brukte vel strengt talt ikke noe særlig mer enn 200 millioner sist vindu med tanke på alle vi solgte, så det er ikke så ille. Gode kjøp var det også. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...