Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er ting så galt at jeg tror at LVG må gå. Spillerne vil ikke noe, trenerne lyser av fullstendig oppgitthet. Vi handler ikke inn spillere, LvG eller Woodys feil?

 

Jeg hater fotballen vi spiller. Jeg kjedet meg intenst mye, selv med alkohol til kampen. Det er så kjedelig, det er så utrolig kjedelig. Det er et nivå som ikke hører hjemme i tredjedivisjonen i England engang. Fytti grisen dette er dårlig! Endringer må gjøres NÅ!

Lenke til kommentar

ok, bra :)

Desverre så er det noen som mener at vi som har fått nok av LvG nå er plastikkfans, og det synes jeg er ganske patetisk.

Jeg er nok en av de som lett kan tolkes som den personen som hater alle og at LVG alltid har rett. Sannheten er vel litt annen, jeg misliker sterkt sparkingen av managere som pågår i de fleste toppdivisjoner nå. Jeg håpte United slapp å gjøre dette i nåtid/fremtiden, samt at jeg virkelig hadde troen på LVG i starten hans. Jeg er også vanvittig glad i prinsippene hans, hovedsakelig det å satse på juniortalentene vi har, da dette er noe jeg bortimot elsker å se gjennom sesongen, at juniorer tar steget opp til seniorer i en stor klubb. Jeg ser nå at det gjerne er jeg som har vært sent ute å se at han ikke er riktig mann for jobben i united, selvom jeg er uenig i at han har all skyld for hvordan sesongen vår har vært. Jeg er forsatt fornøyd med at han har blitt kvitt all daukjøttet som kun hadde gnagd i lønninger fremover, men utover det så har han skuffet, og per dags dato fortjener han definitivt å ta tingene sine og gå. 

 

Derimot så ser jeg ikke helt hvem som skal ta over. Jeg vil overhodet ikke ha Mourinho inn i klubben, og om det finnes noe håp om at Pep vil prøve seg på Old Trafford så for all del gå for han, men jeg tviler sterkt at han velger oss ovenfor City. 

Endret av .berZerk
Lenke til kommentar

Det et jo alltid et spørsmål! Det eneste jeg kan se for meg er at vi lar Giggs sitte ut resten av sesongen. Blir det bedre? Det er ikke sikkert i det hele tatt, men for meg er ikke resultatene alt.

 

Jeg har begynt å tvile på topp 4 nå, denne sesongen også. Det er grusomt! Det eneste jeg ønsker meg er progresjon, og vi har stagnert helt nå under LVG. Hele denne sesongen har vært en skygge av slutten av forrige sesong og nå trenger spillerne noe nytt. De har gått seg helt fast i samme mønster om og om igjen hele denne sesongen. Vi trenger å slippe helt opp, La guttene få slippe til og finne ut av dette litt selv nå. Det siste jeg tror vi trenger er det enormt strenge regimet til LvG.

 

Om Giggs eller LvG klarer topp 4 eller ikke får vi bare vente å se, men jeg forventer en gjeng som gir alt. De gjør ikke det nå og fortjener å få fyken hele gjengen. Så kan man jo spørre seg selv da: er det mannen som står for dørgende kjedelig fotball eller spillerne som har gitt opp som helt til slutt sitter med skylden? LVG taper denne konkurransen og må gå!

 

Huff og huff for en kjedelig sesong det er for oss. Det eneste positive vi har er at vi har tatt såpass mange poeng som vi har! Ganske sykt faktisk. LVG vil jeg alltid sette pris på, han rensket opp i en hel tropp på under to år. Meget sterkt gjort, men kanskje er han ikke mannen til å lede klubben videre. Alt tyder på det for tiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...