Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare forstår ikke at MU er fremdeles oppe på 6.plass og med 34 poeng. Ikke helt dårlig sett ift situasjonen laget er i.

 

To spørsmål jeg synes dere bør stille dere;

 

1) - når overtar LFC dere? For det er kun spørsmål om tid, og MUFCfansen vet dette godt. LFC vil gjøre dette for andre gang på kort tid. For få år siden ville dette ha vært utenkelig. 

 

2) a) Kommer MU nære Chelsea i tabellen etter 38. runde? b) ..eller kanskje, er dette laget med denne treneren samlet sett allerede på et Chelsea-anno-2015-nivå??

Lenke til kommentar

Enig, han var hissig i bakrom og hadde to veldig fine mål. Dessverre fortsetter pasningfeilene, somling med ballen og forferdelige 1v1-løsninger gang på gang. Det fine er jo at kurven har blitt bedre og bedre de siste 3 kampene nå, kanskje våkner han opp snart og er slik vi kjenner han.

 

Kampen i dag var igjen helt forferdelig. Vi var ikke et øre bedre enn Newcastle. De var jevngode og kunne like lett som oss ha vunnet denne kampen. Flau forestilling og jeg forstår ikke hvordan vi skal klare topp 4. Vi er ikke gode nok. 

 

Det eneste positive jeg sitter igjen med etter denne kampen er:

- Memphis kommer igjen inn og gjøre en forskjell.

- Rooney ser bedre ut enn på lenge, selv om det ikke er godt nok enda.

- Kampen blir en klassiker for alle andre enn oss Man Utd-fans. Den var direkte underholdende. Synd jeg heier på Man Utd og føler at vi tapte. 

 

Når det kommer til negative ting er listen mye lengre, men jeg gidder ikke skrive alt. Det er stort sett det samme som etter sist kamp. 

Lenke til kommentar

Liverpool er ikke i nærheten av noe ligagull med de. Troppen de har pdd.desverre

Ikke ligagull nei, men jeg mente kun det faktumet at LFC kan komme foran MU på tabellen er ganske fælt eller hva? Det svir litt..

 

Til eksempel; Hadde la oss si Spurs kommet over "oss" på tabellen så hadde jeg nok ikke klart å svelge det før inntil noen uker etter at jeg hadde innsett at det har skjedd. Takk Gud så tar Spurs den flotte femte eller sjetteplassen "hvert" år. Bør holde seg der også..

Endret av Calippus
Lenke til kommentar

LvG er ikke en verdig mann til å lede en klubb som Man Utd. Jeg synes litt synd på dere for å være ærlig, for han driter seg selv ut og vanærer klubben deres. Det er akseptabelt å ha noen tirader i ny og ne, men Lvg fremstår ikke som en leder i det hele tatt, mer som en sutreunge hver eneste gang jeg ser han. Journalistene har balletak på han, bare hør på klippet hvordan de godter seg over LvGs kommentar, nærmest gratulerer hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig kjip med det sene Newcastle målet imot oss igår, men denne kampen var en av de beste kampene vi har spilt under lvg noensinne synes jeg. Defensivt ikke en av de beste, men ellers var det mye bra som vi ikke har sett noe av første halvdel av sesongen. Spillerne har guts og vil score, utfordrer og gjør det de skal. Nå var det en to-tre sjangser vi kasta bort, som burde vært mål 9/10 ganger, men det er ikke så mye man kan gjøre med det.

 

Ganske sikker på at om vi spiller med samme styrke mot Liverpool på søndag, så blir det seier. Bare å fortsette slik, men også være solid bakover som vi vanligvis er, så håper jeg på mange poeng fremmover.

 

Også et lite utrop: vil dere kritisere lvg, mener jeg at det er greit, men akkurat nå er det dårligste tidspunktet å gjøre det på. Med en "bra" start på 2016 og prestasjoner som overgår samtlige i 2015 må man ha litt håp!

Endret av baguett
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...