Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er du så sikker på at det er photoshop? Jeg har fortsatt noen få år før jeg bikker 89, så jeg burde vel klart se om det var photoshop eller ikke. Har best kjennskap til Paint, riktignok. Tror jeg hadde sett at det var fake om det var laget i Paint.

 

Håper du har rett.

Eg beklager. Tok feil gitt. Trodde ikke noe så dumt var ekte....
Lenke til kommentar

Man kan selvsagt bruke statistikk til mye og det forteller ikke hele bildet, men sykt rart å se at etter halvspilt Premier Leauge sesong så er statistikken til David Moyes bedre en Lois Van Gaal.

 

Van Gaal vs David Moyes

Seiersprosent; 50 vs 53%

Mål pr kamp; 1,53 vs 1,69

Kamper uten seier på rad; 7 vs 3

Poeng i ligaen (19 kamper); 30 vs 34

Målforskjell (19 kamper); +6 vs +10

Antall scorede mål (19 kamper); 22 vs 32

 

Laget til Moyes scoret mer, vant flere kamper og kostet Moyes mindre penger i transfers. Dog er det siste punktet ikke helt rettferdig da LVG har foretatt mye utskiftninger av eldre og svakere spillere en Moyes måtte (han overtok jo en ligavinner).

 

Hadde vært gøy å sett hva Alex Ferguson hadde hatt etter 19 kamper med dagens stall.

Endret av YNWA32
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor er du så sikker på at det er photoshop? Jeg har fortsatt noen få år før jeg bikker 89, så jeg burde vel klart se om det var photoshop eller ikke. Har best kjennskap til Paint, riktignok. Tror jeg hadde sett at det var fake om det var laget i Paint.

 

Håper du har rett.

Eg beklager. Tok feil gitt. Trodde ikke noe så dumt var ekte....

 

Du er tilgitt, men du får nok ikke noe julegave fra nissen i år etter denne episoden...

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt. Mourinho har vært forhatt blant man utd  supportere siden han vant med porto over man utd, når han tok over chelsea, en rival, og tok gullet i PL,Han driter i talentsatsing, er vel bare santon i inter han tok opp og satset på(?), og han spiller en  defensiv fotball. Kanskje den kuleste busssjåføren i fotball verden. Men nå skriker en etter han? 

 

Men på en annen side, lagene hans vinner, og blir rene maskin lag. Kanskje man utd trenger det?

 

Hvis van gaal fortsetter så blir det spennende hvilkne spillere han handler inn.

strootman var/er jo gull gutten hans, er mye skadet men en strootman og schneiderlind på midten ville styrt det meste.

Promes er en nederlandsk ving som van gaal liker veldig godt, kanskje han kunne vært vingen de trenger?

martins indi er også en favoritt til van gaal, spiller venstre backog midtstopper. smalling og martins indi kunne vært sterkt.

van gaal er kjent for å hente inn spillere fra holland. 

Jackson,fosu mensah og mitchell er fremtiden

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...