Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Faen altså, voks opp. Det er klart at LVG har en viktig finger med i spillet, men det er ikke han som er ute på banen og spiller. Spillerne leverer ikke det som kreves av dem og det er deres feil! Oppførselen er langt ifra akseptabel, UANSETT! Spillerne feiler, treneren feiler - hele jævla klubben feiler.

Hva er forslaget ditt? At vi bare skal la han bli til evig tid fordi alt kommer til å ordne seg? Jeg skjønner ikke poenget ditt, spillerne feiler, treneren feil,er klubben feiler? Hva betyr det? At det bare er en skjebne ingen har mulighet til å gjøre noe med? 

 

Når alt kommer til alt så er det manageren som ikke får ting til å fungere. Vi kan se bort ifra alle de merkelige valgene hans og likevel sitter vi igjen med en gørrkjedelig spillestil som ikke fansen og tydeligvis ikke spillerne enten liker eller klarer å mestre, kanskje begge deler.

 

Folk forsvarer dette tapet med den tabben. Våkn opp! Vi har knapt vunnet kamper i alle turneringer på de siste 14! Hadde vi kommet fra en 5 kampers seiersrekke og tapt så hadde det vært en annen sak. At Memphis gjorde den tabben som førte til første baklengs betyr nada. Vi var ikke i nærheten! Stoke kunne ha vunnet 5-0. Kunne spillerne ha ytet mer? Garantert. Men vi hadde fortsatt sittet med en gørrkjedelig spillestil og ikke scoret mer enn 2 mål. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynner å helle mot at LvG må ut nå, for spillerne ser ikke motiverte nok ut til å snu trenden. Han må vinne mot Chelsea, det er nok den eneste måten spillerne kan få en boost på nå, og litt tro på prosjektet igjen. Hvis ikke er han nok ferdig.

 

Til Van Gaals forsvar så har heller ikke spillerne levert godt nok, og vi har fortsatt mange ute med skader. Ikke noe å si på laguttak og spillestil i de siste kampene synes jeg, men det hjelper ikke når individuelle feil florerer og laget mangler trua.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Jeg mente bare at det er feil å skylde alt på LVG, ikke verre enn det ;)

 

Det er LvG sine spillere. Jo, all skyld kan legges på LvG. Om forklaringen er at spillerne ikke er motiverte under van Gaal og ikke yter sitt beste, så er det LvG sin feil. Om spillerne rett og slett ikke er gode nok, så er det også LvG sin feil. LvG er "spilleren", spillerene hans er brikkene i hans spill.

Lenke til kommentar

 

Jeg mente bare at det er feil å skylde alt på LVG, ikke verre enn det ;)

 

Det er LvG sine spillere. Jo, all skyld kan legges på LvG. Om forklaringen er at spillerne ikke er motiverte under van Gaal og ikke yter sitt beste, så er det LvG sin feil. Om spillerne rett og slett ikke er gode nok, så er det også LvG sin feil. LvG er "spilleren", spillerene hans er brikkene i hans spill.

 

Tabber og skader kan skyldes på LVG altså? Hvor lang tid har Mourinho på seg før alt er hans feil?

Endret av .berZerk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg mente bare at det er feil å skylde alt på LVG, ikke verre enn det ;)

 

Det er LvG sine spillere. Jo, all skyld kan legges på LvG. Om forklaringen er at spillerne ikke er motiverte under van Gaal og ikke yter sitt beste, så er det LvG sin feil. Om spillerne rett og slett ikke er gode nok, så er det også LvG sin feil. LvG er "spilleren", spillerene hans er brikkene i hans spill.

 

Tabber og skader kan skyldes på LVG altså? Hvor lang tid har Mourinho på seg før alt er hans feil?

 

 

Lol. LvG har jo selv sagt at det er hans treningsregime som er skyld i skadene..  :huh:

 

Dessuten er det jo også hans skyld at han sender unna alt av spillere før sesongen når han vet hvor skadeutsatt troppen er.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg mente bare at det er feil å skylde alt på LVG, ikke verre enn det ;)

 

Det er LvG sine spillere. Jo, all skyld kan legges på LvG. Om forklaringen er at spillerne ikke er motiverte under van Gaal og ikke yter sitt beste, så er det LvG sin feil. Om spillerne rett og slett ikke er gode nok, så er det også LvG sin feil. LvG er "spilleren", spillerene hans er brikkene i hans spill.

 

Tabber og skader kan skyldes på LVG altså? Hvor lang tid har Mourinho på seg før alt er hans feil?

 

 

Lol. LvG har jo selv sagt at det er hans treningsregime som er skyld i skadene..  :huh:

 

Dessuten er det jo også hans skyld at han sender unna alt av spillere før sesongen når han vet hvor skadeutsatt troppen er.

 

Etterpåklokskap er så vanvittig deilig, du høres ut som en type som kunne revolusjonert United leiren. Når/om Mourinho feiler forventer jeg at du stepper og fikser oss, for Mourinho er for meg det værste alternativet av de alle. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Van Gaal til MUTV etter kampen (ref United.no):

 

– Når alt kommer til alt er det spillerne som må prestere. Jeg sitter på benken, det er vanskelig. De trenger å takle presset. Det er spillerne som må levere god prestasjoner, sa Louis van Gaal til MUTV.

 

– Vi turte ikke å spille fra første minutt. Jeg tror at omstendighetene og presset på spillerne er grunnen. Vi hadde ikke noe å tape i andre omgang, og da kjempet vi til siste slutt.

 

– Det første målet kom ut av ingenting og var veldig unødvendig.

 

– Det er vanskeligere å føle den selvtilliten og troen på seg selv og lagkameratene nå. Vi er nødt til å komme tilbake nå.

 

– Det er alltid vanskelig å utelate kapteinen fra laget. Det er et stort steg for meg å gjøre det, men jeg følte at jeg måtte gjøre det, og jeg mente at dette var den beste kampplanen.

 

– Jeg sitter bare på benken. De er nødt til å takle presset. De er nødt til å levere, alt jeg kan gjøre er å forsøke å hjelpe dem.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg mente bare at det er feil å skylde alt på LVG, ikke verre enn det ;)

 

Det er LvG sine spillere. Jo, all skyld kan legges på LvG. Om forklaringen er at spillerne ikke er motiverte under van Gaal og ikke yter sitt beste, så er det LvG sin feil. Om spillerne rett og slett ikke er gode nok, så er det også LvG sin feil. LvG er "spilleren", spillerene hans er brikkene i hans spill.

 

Tabber og skader kan skyldes på LVG altså? Hvor lang tid har Mourinho på seg før alt er hans feil?

 

 

Lol. LvG har jo selv sagt at det er hans treningsregime som er skyld i skadene..  :huh:

 

Dessuten er det jo også hans skyld at han sender unna alt av spillere før sesongen når han vet hvor skadeutsatt troppen er.

 

Etterpåklokskap er så vanvittig deilig, du høres ut som en type som kunne revolusjonert United leiren. Når/om Mourinho feiler forventer jeg at du stepper og fikser oss, for Mourinho er for meg det værste alternativet av de alle. 

 

 

Etterpåklokskap? Jeg var den som ropte høyest når LvG shrinket troppen, så ingen etterpåklokskap der, nei.

Lenke til kommentar

 

 

Etterpåklokskap? Jeg var den som ropte høyest når LvG shrinket troppen, så ingen etterpåklokskap der, nei.

 

Uenig, du har drevet med helgradering siden Ferguson forlot. 

 

 

Hva faen snakker du om? Helgardering i dette tilfellet ville vel vært om jeg både mente at LvG var feil men samtidig at han var riktig mann. Feil mann, og det har jeg stått på en stund. Jeg vet ikke jeg, men noe tilsier meg at jeg har hatt rett.

Lenke til kommentar

 

Ønsket jo Ferguson ut to sesonger før han dro au

Ja han gledet seg til gamlingen som ikke kunne en dritt om fotball endelig pensjonerte seg.

 

For ingen kunne forutse at det kom til å lage trøbbel i klubben......

 

 

Du må gjerne vise meg hvor jeg skrev det første du nevner der. Men det er sant det, jeg hadde mine meninger om SAF mot slutten. Etter min mening råtnet stallen mer og mer etter at Ronaldo forsvant, og jeg tror at vi ville hatt vanskelig med å holde følge i fremtiden om SAF hadde fortsatt med sin "value-for-money"-mentalitet særlig mye lenger slik fotballen har utviklet seg de siste årene. Jeg mente det var på tide å gå en ny retning og skjønner ikke hvorfor dette nødvendigvis MÅTTE bety trøbbel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...