Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Van Gaal: Journalists must apologise to me
Has anybody in this room not a feeling to apologise to me? That’s what I’m wondering.

I think I was already sacked, I read. I have been sacked. My colleague (Mourinho) was here already. What do you think happens with my wife or my kids? Or with my grandchildren?

Or with the fans of Manchester United? Or my friends? What do you think? They have called me a lot of times and also Arsene Wenger is saying something about that. So you think that I want to talk with the media now. I am here only because of the Premier League rules.

I have to talk with you. But I can only see when I say something that you use my words in your context. And I want to say only I have tried to lift the confidence of my players. I have done everything this week.

Van Gaal: I have had a meeting with my players
I held meetings with the players with my members of staff, I hold a Christmas lunch, I did a speech and I feel the warmth and support of everybody in Carrington, this AON Training Complex.

But I didn’t feel that in the media and of course I can imagine that you can write about that subject. We are not in a good position but four weeks ago we were first in the Premier League and in four weeks’ time we can be back in that position again.

Van Gaal has spoken to Ferguson, Gill and Woodward
No I don’t think that you can do that because you have to stick by the facts and when I get calls off Alex Ferguson and David Gill and Ed Woodward because you are creating something that is not good, what is not being the facts, now I have to answer questions. I don’t think I want to do it.

I only say now I am focused on Stoke City, I help my players. I wish you a Merry Christmas and also maybe a Happy New Year when I see you.

Enjoy the wine and a mince pie. [walks out)

Lenke til kommentar

Ugh, han kunne jo kanskje ha sagt noe om skadesituasjonen? Eller hvorfor vi har scoret færre mål de siste par månedene  enn enkelte lag gjør på 1-3 kamper.

 

Er det ikke like viktig å prate om hvor mye dritt som har blitt slengt til han i det siste? Fans som håper på at laget taper slik at han etterhvert må gå er totalt smakløse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Innlegg fra RAO

Jeg har sagt mye dritt om van Gaal, men etter pressekonferansen hans idag så har han min fulle støtte. Det er dette jeg ville se, noe annet enn unnskyldninger. Noen ganger må en sånn trøkk som han mener hans familie og venner fikk til, nå fikk han føle føle frustrasjonen kanskje mange fans føler. Kanskje dette vekket udyret i han og at han nå skal gjøre alt han kan for å gi tvilerne en midt i fleisen. Ja jeg gikk fra ‪#‎LVGOUT‬ til ‪#‎LVGIN‬

Jeg har ikke sett pressekonferansen, men det er mange fans som virker å ha blitt mer positive til LvG etter dette. Kanskje vi får se noe nytt mot Stoke?

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

 

 

Haha fy faen. Sitter der som en liten unge på 5 år og sutrer.

Det samme kan man si om mange innlegg i Fotballforumet her.
Men så er det heller ingen her på forumet (såvidt meg bekjent) som er manager for en av verdens største og mest suksessrike fotballklubber. Det er en vesentlig forskjell.

 

Har ikke sett mange LvG pressekonferanser (så kan godt hende han bare ser sånn ut hele tiden) men han så jo ut som han var på randen til å bryte fullstendig sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...