Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg overhodet ikke forstår er hvordan man i PL generelt og i MU kan tolerere trenerens lederstil. Sjølsagt var SAF autoritær - men han hadde -tyngde- bak autoriteten som kunne backe han opp når det buttet imot. I LvG ser jeg kun en "liten" nederlandsk Saddam Hussein som ikke har engang 70% av kunnskapene til SAF eller AW.

 

Hvorfor gadd de i klubbledelsen å ta han inn i det hele tatt, LvG? (og hvis vi går til utgangspunktet for par år tilbake, hvor Moyes FFS?! Men ja det siste er en diskusjon for en annen tråd. For meg er ikke Moyes verdig United annet enn som ballgutt..)

Endret av Calippus
Lenke til kommentar

En ting jeg overhodet ikke forstår er hvordan man i PL generelt og MU kan tolerere trenerens lederstil. Sjølsagt var SAF autoritær - men han hadde -tyngde- bak autoriteten som kunne backe han opp når det buttet imot. I LvG ser jeg kun en "liten" nederlandsk Saddam Hussein som ikke har engang 70% av kunnskapene til SAF eller AW.

 

facepalm-homer-simpson.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

At du kaller LVG for en nederlandsk Saddam Hussain uten kunnskap, han har strengt talt merket dette ut i svaret sitt. Godt mulig du kun mener selve diktaturet og regime under Mr.Hussain, men ellers så var det en ganske dårlig sammenlikning.

Mulig denne ahpadt ikke helt skjønte sammenlikninga, men jeg mente slett ikke LvG ikke har kunnskap. ;) Han er bare så mye dårligere *relativt til* SAF og AW, ja kanskje Mou også. LvG er kjent for sin diktatoriske lederstil, også før United, pluss også for mangelen på kreativitet. Når man legger dette tilsammen og sender han til en fotballøy der inkludering av spillere og deres oppfatninger og mening tas seriøst, så fremstår valget av LvG noe rart. Han er ikke hovedtrener for et østeuropeisk eller tyrkisk fotballag der spillere ikke får lov til å tenke.

Lenke til kommentar

 

At du kaller LVG for en nederlandsk Saddam Hussain uten kunnskap, han har strengt talt merket dette ut i svaret sitt. Godt mulig du kun mener selve diktaturet og regime under Mr.Hussain, men ellers så var det en ganske dårlig sammenlikning.

Mulig denne ahpadt ikke helt skjønte sammenlikninga, men jeg mente slett ikke LvG ikke har kunnskap. ;) Han er bare så mye dårligere *relativt til* SAF og AW, ja kanskje Mou også. LvG er kjent for sin diktatoriske lederstil, også før United, pluss også for mangelen på kreativitet. Når man legger dette tilsammen og sender han til en fotballøy der inkludering av spillere og deres oppfatninger og mening tas seriøst, så fremstår valget av LvG noe rart. Han er ikke hovedtrener for et østeuropeisk eller tyrkisk fotballag der spillere ikke får lov til å tenke.

 

Prøv å ha et innlegg der du ikke spyr ut fordommer annenhver setning. Lykke til.

Lenke til kommentar

 


Pep Guardiola, the Bayern Munich coach, and Ryan Giggs, who is assistant manager, are in contention but the agent for former Chelsea manager Jose Mourinho, who had been considered the prime candidate to replace Van Gaal, denied on Tuesday night that there had been any contact between United and the Portuguese.

“There is nothing,” said Jorge Mendes when asked about possible talks.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/12065489/Manchester-United-manager-Louis-van-Gaal-insists-he-will-not-walk-away-from-the-Old-Trafford-job.html

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...