Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det morsomme er at når Mou var i Chelaea var det INGEN som ønsket han til klubben, med engang han er fri så etterlyses han som messias. Selvfølgelig er han bedre enn LvG, det er de fleste trenere.

Faen for noe bullshit. Har vært fan av Mourinho siden første gang han var i Chelsea. Hadde lyst på han for tre år siden og har lyst på han som trener nå.

 

Det som faktisk er litt negativt nå er jo at han også står for en litt kjedelig fotball, og den kvoten begynner å bli litt full hos meg. I tillegg virker det som at mannen sliter ut alle han jobber med og må gå etter 2 år konstant.

Lenke til kommentar

Han står for litt kjedelig fotball, ja. Han er også et mer usikkert kort nå enn han var for bare noen måneder siden. Han er også en manager som ikke akkurat er kjent for å bruke unge spillere. Og har aldri hatt suksess mer enn et par-tre sesonger i én klubb. Det er mange spørsmål og haker med Mourinho, og å ansette han vil være å gå i en ny retning for Manchester United som klubb. 

Lenke til kommentar

Vil heller ha noen som står for morsom fotball per nå enn LvG/Mourinho og tildels Pep. Den største sjalusien min for andre lag som United-supporter er ikke pga resultatene, men underholdningsverdien. Jeg er glad jeg ikke betaler for Sumo eller Viaplay, for United er i alle fall ikke verdt pengene for øyeblikket. Mye mer morsomt å følge med på andre lag nå.

LvG har gjort en del riktig (og litt tvilsomme greier) siden han kom og jeg vil fortsatt rangere han bedre enn Moyes selv om resultatene ikke er særlig mye bedre. Det viktigste han gjorde var å få ut litt daukjøtt. 

Uansett om LvG ryker nå eller ei, håper jeg det første han gjør er å få ut Rooney. Han har vært en fantastisk spiller og er en legende hos United, men han er en dinosaur nå. På tide å komme seg til et annet lag eller legge opp! :)

Lenke til kommentar

Uansett om LvG ryker nå eller ei, håper jeg det første han gjør er å få ut Rooney. Han har vært en fantastisk spiller og er en legende hos United, men han er en dinosaur nå. På tide å komme seg til et annet lag eller legge opp! :)

Jeg er ganske overbevist om at Rooney fortsatt har mer å by på i United, selv om han har vært veldig dårlig denne sesongen. Tror han lider litt i formasjonen og er frustrert over den vanskelige rollen han har (med store avstander og to defensive midtbanespillere bak). Selvsag har han ikke vært bestevenn med ballen og gjort dårlige enkeltprestasjoner, men jeg tror noe av det kommer av frustrasjon. 

 

Bakgrunnen for hvorfor jeg mener dette er kampene hans for England i høst hvor han har sett ekstremt mye bedre ut. Der har han spilt en litt annen rolle tildels ute til høyre med mye fart rundt seg og levert mye scoringer og assists. Blant annet mot Frankrike var han soleklart banens beste og herja til tider med Varane og Koscielny. For meg er det åpenbart at Rooney fortsatt har et høyt nivå, men sannsynligvis ikke under LvG.

Lenke til kommentar

Både LVG, Mourinho og Pep står vel for forholdsvis lik fotball. Når man tenker på hvor de to sistnevnte fikk sin sjanse i karrieren (JM som assistent til LVG og Pep ble kaptain i Barca under LVG) så er det kanskje ikke så rart. ;-) Ønsker dere attraktiv fotball må de få en manager som ikke kommer fra denne "skolen".

Lenke til kommentar

Merker at jeg gleder meg mer og mer til vi får ny trener nå. Men føler at om vi ikke lykkes denne gangen, så kommer vi til å være skikkelig ute å kjøre. Så er litt risiko å sparke en trener midt i sesongen, om det fører til at den nye treneren heller ikke lykkes. Sånn sett hadde kanskje ikke Giggs som en "midlertidig" løsning vært så dumt. Da hadde han i form av sin status overlevd om det ikke går så bra (dvs om ikke topp 4 går). Men om han derimot klarer det, så ser jeg på ham som en helt klar kandidat til å fortsette etter sommeren også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...