Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan se for meg mourinho i man utd. 

blir vel en : de gea-jones,smalling,rojo,shaw-rooney,schneidelind-lingard,herrera,martia-memphis

mata forsvinner ganske sannsynlig, fellaini, young,valencia og scweinsteiger er jeg usikker på under mourinho.

han har sansen for afrikanske spillere, mendy,imbua og dembele ville vel vært typiske mourinho kjøp.

lov til drømme :-) 

Lenke til kommentar

Synes det høres helt "logisk" ut. Etter kampen 02 januar så er det 10 dager til neste PL-match, så det er et perfekt tidspunkt å hente inn Mourinho på. Gleder meg til å se Mata bli bb to kamper på rad i jula.

 

Det er 3 kamper til, på disse ryktene står det en eller 2, får se, kanskje han er ferdig senere idag, men tviler.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke for å sparke treneren midt i sesongen. Pep er ikke ledig før etter sesongen, Mourinho kan sikkert ta over til sommeren hvis klubben ønsker han, Ancelotti har allerede signert en kontrakt. Jeg ser få grunner til å sparke LVG nå. Vi kan godt vente til sommeren. 

 

Aldri skjønt den logikken der. Er da bedre at en evt. ny manager får bruke det kommende halvåret på å vurdere troppen, enn å måtte bruke neste sesong på det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor mange av dere ønsker Mourinho egentlig, og hvorfor? Elendig spillestil, alt for mye sirkus utenom, blir neppe å sitte lengre enn to-tre år. Greit nok at LvG ikke er noe bedre, men finnes flere spennende managere som dere kan hente, dog ikke like profilert som LvG eller Mou.

Det morsomme er at når Mou var i Chelaea var det INGEN som ønsket han til klubben, med engang han er fri så etterlyses han som messias. Selvfølgelig er han bedre enn LvG, det er de fleste trenere.

Lenke til kommentar

Det "to kamper til å redde jobben"-opplegget er det dummeste jeg leser. Selvsagt burde ikke et eventuelt tap for Stoke være utslagsgivende (ei heller en seier, for så vidt), det er jo trender og fremtidsutsikter (evt. det "totale bildet") som bør ha noe å si. 

 

Personlig synes jeg LvG bør gå nå. Delvis på grunn av en dårlig trend som han ikke ser ut til å kunne snu, delvis fordi han står for en kjedelig mekanisk fotball jeg får lite/ingen glede av å se og delvis på grunn av hans alder. Jeg ønsker en forholdsvis ung trener som ikke ser på United som en siste stopp før pensjonisttilværelsen. Litt usikker på hvem jeg ønsker skal ta over.

 

- Pep: Hadde vært spennende, ung trener som har opplevd mye suksess (dog har han aldri vært trener for klubber hvor spillermateriellet ikke er klart bedre enn konkurrentenes, vil tippe at selv Tom Nordlie ville tatt gull i Bundesligaen med Bayern f.eks.). 

 

- Mourinho: Skaper mye blest og oppmerkesomhet, på godt og vondt. Han vil sikkert skape suksess "short term", men ønsker klubben å assosiere seg med alt det tullballet han driver med? Dessuten, fans klager på en kjedelig spillestil; Mourinho er ikke mannen som ordner opp i det.

 

- Giggs: Hadde vært veldig gøy, men tviler på han er klar. Han har nok lært mye av å jobbe under SAF, Moyes og LvG, men har han noen "egne" tanker om hvordan fotball bør spilles og en klubb bør drives? 

Lenke til kommentar

 

Hvor mange av dere ønsker Mourinho egentlig, og hvorfor? Elendig spillestil, alt for mye sirkus utenom, blir neppe å sitte lengre enn to-tre år. Greit nok at LvG ikke er noe bedre, men finnes flere spennende managere som dere kan hente, dog ikke like profilert som LvG eller Mou.

Det morsomme er at når Mou var i Chelaea var det INGEN som ønsket han til klubben, med engang han er fri så etterlyses han som messias. Selvfølgelig er han bedre enn LvG, det er de fleste trenere.
Er mye jeg ikke liker ved Mou, men akkurat nå så tar jeg han imot med åpne armer. Heller ham enn den sta gjøken som bor på benken.

Må også innrømme at jeg synes litt synd på fyren. Så lenge vi unngår noe lignende som Carneiro-greiene så tror jeg ting vil gå fint.

 

Skal sies at jeg ikke har vært en av de mest kritiske mot Mourinho angående spillestilen. Disse bussgreiene startet jo først da Chelsea vant Champions League tilbake i 2012. Før Mourinho altså.

Synes også at kynismen til Mourinho kan være fint å ha noen ganger. F.eks. Liverpool-kampen. Den kampen teller nok ekstra positivt for United-fansen :p

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...