Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked

Latias

112 stemmer

1. 1. Bør LVG sparkes?

• Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange av dere ønsker Mourinho egentlig, og hvorfor?

Av de alternativene som er nå (Pep, Ancelotti, Mourinho) så er det vel kun Mourinho som har bevist at han kan gjøre det bra med lag som ikke er stjernespekket på denne siden av årtusenskiftet.

Samtidig er jeg fullstendig klar over historien til Mourinho, allikevel så har jeg en indre tro på at det ikke blir same procedure as every third year i United.

Endret av banansplitt™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler at å sparke lvg er et feiltrinn. Vil vi bli som chelsea og city, sparke trenere annenhvert år? Tar glatt noen år uten ligagull enn å bli en sånn type klubb any day.

Og ang Mourinho, nei. Det er kun Giggs som er interessant i mine øyne. Når lvg er ferdig trenger vi kontinuitet, ikke 2-3 år med en ny manager før det bærer ut på leting igjen. Må si jeg var frustrert idag og nesten mistet tålmodigheten, men får se hvordan de neste kampene går. Tror vi får en seier snart :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mou er en krevende fyr, men det var Sir Alex også. LvG er ikke lite krevende han heller, problemet med ham har stort sett vært resultatene. 

Tror JM passer fint inn i Manchester United.

E: Det betyr ikke at jeg tror at alt vil være knirkefritt med ham. 3rd season syndrom er jeg bekymret for, pluss at det hadde vært en fordel å hente Pep siden LvG har bygget et lite fundament som Pep sikkert hadde likt å bygge videre på.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Jeg er en av de som liker veldig mye av det LvG har gjort i United, og er vel av de mest tålmodige her inne. Vil heller ikke at United skal bli en klubb som sparker managere over en lav sko. For meg var denne kampen litt vinn eller forsvinn for LvG.

Synes det er veldig vanskelig å si hva slags effekt et bytte av manager vil ha nå midt i sesongen. Ikke minst midt i jula med tett kampprogram. Kanskje løsningen er Giggs frem til sommeren før en ny mann kommer inn. Men som sagt, vanskelig å si om det blir noe bedring av det. Forhåpentligvis.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Jeg orker faen ikke Mourinho i klubben. Det nekter jeg å ville se. Nei, nei, nei. Det viser ihvertfall hvor inkompetente styret er. Når de faktisk går for valget om å ansette Van Gaal (Noe jeg var imot fra begynnelsen av), så burde de vite hva de får. Når det gjelder spillestil, hva han ønsket å gjøre med troppen, osv. Sparker de ham, og ansetter Mourinho har de kastet vekk alt av idéer og prinsipper de hadde fra begynnelsen av. Det er stor kontrast i spillestil, og fyren i seg selv er ikke noe som passer United. Det vil bare vise at styret er desperate og aner ikke hva de skal gjøre, og kun går for det etter en quickfix, og et stjernenavn, i håp om at ting kanskje skal gå bedre.

Spark heller Woodward om noen skal sparkes, og ta en NØYE gjennomtenkt avgjørelse om hvem som skal ta over videre, og la LvG sitte fram til sommeren. Gå for Giggs, om de mener han er kapabel til jobben. Erfaring er ikke en nødvendighet. Det vil gi meg enormt mye mer glede enn om Mourinho blir ansatt, selv det jeg selvsagt vet det er en risk. Men det er forsåvidt Mourinho også på dette tidspunktet. Eller bare finn en manager som faktisk spiller en type fotball som er verdig United. Som jeg har nevnt flere ganger tidligere, vi har et enormt speidernettverk som helt sikkert ser på mer enn bare spillertalenter. Det finnes tross alt andre managere i verden som ikke heter Pep, Mourinho eller Ancelotti, som ennå venter på muligheten til å få bevise ferdighetene i en større klubb. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...