Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Spark han og ansett Ancelotti, ting går ikke bedre og folk vil sparke Ancelotti til sommeren. For et hykleri denne tråden/folk har blitt.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Sånne kamper som i dag gjør gutter til menn. Minnes da vi tapte mot Benfica i 2005, etter å ha gått uten ligagull de to foregående årene. DA var det ræva, da. Ronaldo og Rooney var 20 år gamle, og Ronaldo viste fingeren til Benfica-fansen da han forlot banen. Show.

 

Ikke vant United serien i 2005/2006 heller, men det ble riktig så bra etter hvert. En måned etter tapet mot Benfica kom Vidic og Evra til klubben, forresten. 

 

United hadde aldri vunnet CL i år likevel. Bittert å ryke, men når vi først gjør det, er det deilig å ryke med litt action involvert. 

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Det er selvsagt en annen sak. Det som kan felle Van Gaal, er om han mister garderoben. Utover det og eventuelle kriseresultater (havne utenfor topp fire) er legitime grunner til sparking, men sånn som det er nå så er det jo null krise. 

 

Vi røk ut før kvartfinalen de to siste sesongene med Ferguson også. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det verste med denne tråden er egentlig folk som er fornøyd med dagens situasjon.

Det du så idag var fremtiden vår, og i mine øyne var den lys. Det var bortimot juniorstallen vår utpå, og de skinte. Hadde vi hatt litt mer marginer kunne denne kampen lett gått vår vei, mot ett av de mest hjemmesterke lagene i Europa. Om det er sånn at dere forventer suksess så kjapt igjen med den falleferdige stallen vi hadde på slutten av Ferguson så burde dere heller se på city/real. Personlig foretrekker jeg å se unggutter slå gjennom, LVG har baller nok til det. 

 

For all del ødelegg all den oppbyggingen LVG holder på med nå å ansett en ny manager. Gjerne forvent pl gull og champions league finale neste sesong med han, realiteten derimot er at det skjer ikke med det første. 

 

En fyr sa isted at vi skal feie over et "middelmådig" lag i Bundesliga, jeg vil påstå at Bundesliga ligger flere hakk over PL per dags dato. Gjerne se på EL og CL de forrige årene for en bekreftelse på dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hvis dagens kamp er fremtiden vår så har vi virkelig ikke stort å se frem til. Vi spilte elendig nok en gang og det er kun flaks at vi ikke tapte med flere mål.

 

Det er ingen som forventer PL gull, men det forventes noe fremgang spillmessig etter 1.5 sesonger, noe som ikke har skjedd. Vi har om noe blitt bare dårligere.

Gjennomsnittsalder på laget var rundt 21(?), vi spilte jevnt mot et godt lag i Europa på bortebane og alt er helt jævlig sørgelig elendig. Takk for informasjonen.

 

Merkelig nok var det de rutinerte spillerne som gjorde feilene. Bare glem at Varela gjorde en god kamp, Martial er som alltid strålende, BJ gjorde et godt innhopp osv osv. Dere får forsette å sutre fremover over at vi ikke vinner 6-1 hver kamp, jeg derimot er ferdig her.

Lenke til kommentar

Før så trodde jeg alltid at United-fans var mye mer tålmodige enn andre fans. Så feil kan man ta.

United fans er naturlig nok mindre tålmodige enn andre fans. Dere har jo vunnet konstant i 20+ år. Tenk hvor tålmodige fans av liverpool, spurs, arsenal etc er som har ventet hele denne tiden..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Handler det nødvendigvis om tålmodighet da? Hadde jeg hatt troen på at LvG gjorde det rette for klubben kunne jeg fint holdt ut et par år til, men den troen har jeg altså ikke.

Du har vært i mot han helt siden før jul i fjor. Så ja, det har med tålmodighet å gjøre.

I tillegg var han en av de som snakket høyest om at saf sin tid var forbi og at han måtte legge opp. På den tiden vant United PL......

 

Men forandring fryder vet man.

Lenke til kommentar

 

Før så trodde jeg alltid at United-fans var mye mer tålmodige enn andre fans. Så feil kan man ta.

United fans er naturlig nok mindre tålmodige enn andre fans. Dere har jo vunnet konstant i 20+ år. Tenk hvor tålmodige fans av liverpool, spurs, arsenal etc er som har ventet hele denne tiden..
Nå.... Det er nå like nye klaging i andre klubber...
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...