Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neineinei, det er altfor lett å skylde på ny tropp og at filosofien trenger tid på å sette seg. Hadde det vært tilfelle så hadde ikke hver eneste kamp vært prikk lik. For akkurat nå ser det ut som om vi har møtt samme lag flere ganger på rad. Ingen av dem har hatt noen som helst problemer med å nøytralisere oss.

Jeg sier ikke at ting burde være perfekt, men LvG virker å være handlingslammet. Vi skapte faktisk sjanser med Martial på topp, men for en eller annen jævla grunn så får Rooney spille spiss hver eneste kamp uansett hva han gjør. Han var ikke den eneste dårlige i dag, men han har vært klart dårligst gjennom sesongen. Det virker litt som om han ikke passer inn i filosofien til LvG, men likevel så får han spille 90 minutter.

Når han ikke gidder å gå tilbake til å la Martial spille på topp alene når vi ikke skaper en dritt med Rooney der så må LvG ta skylden.

Lenke til kommentar

Er det en ting jeg ikke ønsker så er det at vi skal begynne å rotere med managere. La LVG sitte ut kontrakten og hent ny etterpå. Nå må mannen få tid.

 

Så lenge har får oss til en ok plassering (16-dels +) i CL og topp fire i England er jeg fornøyd. Det er tross alt bare hans andre sesong med en 11er bestående av nesten bare nye spillere.

Lenke til kommentar

Det blir ikke noe bedre med en ny manager. Ham overtar en tropp som enda ikke er vant til PL og som da også må begynne med en ny taktikk og filosofi. Det blir bra med LVG med tiden.

Han overtok dem ikke, han kjøpte dem. Det er hans valg å bytte ut hele troppen, og han må ta på seg konsekvensene av å ha en fullstendig usammenkjørt tropp. Han OVERTOK er tropp hvor flesteparten hadde vunnet serien, og var tross alt ganske sammenkjørte.

 

Når det er sagt så kan han like gjerne sitte ut de 3 årene han har fått. Bedre å ha kontinuitet, om det så er en negativ type kontinuitet.

Jeg er verken lei eller sint, jeg er bare ugyldig. Han har, fra han begynte, fått meg til å bry meg mindre og mindre om United, og det er vel diskutabelt verre enn å være frustrert.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan vi ikke gi ham sparken nå, men jeg synes at det blir synligere og synligere at han ikke er riktig mann. Men for å være helt ærlig så kan vi gjerne sparke ham til sommer om dette fortsetter hvis klubben finner noen ledige kandidater. Hadde lett tatt Pep over dette her. Også Ancelotti kan være en god kandidat.

Blir for tidlig å gi Giggs sjansen imo. Planen var jo at LvG skulle bygge opp et ordentlig lag som Giggs kunne ta over. Pdd. er vi ikke i nærheten.

Lenke til kommentar

Her misforstår du det jeg mener, det er kanskje litt dårlig formulert. Det jeg mener er at en ny manager vil også ta over en ny tropp. Snakker kun om en eventuelt ny manager.

Ah, okay. Greit nok, der er jeg enig, men likevel uenig. Joda, en evt. ny manager vil overta en ny tropp, men det er ikke alle managere som bruker 2+ år på å implentere sine "filosofier". Se på Thomas Tuchel, etter å ha ledet Dortmund i 4 måneder så har de blitt blant Europas beste lag igjen. Greit nok, han overtok en god tropp som var veldig sammenkjørte, men poenget mitt er uansett at filosofier/spillestiller behøver ikke å ta 3 år. Det tar bare enda lenger tid for ham om han skal fortsette å bytte ut store deler av laget hvert vindu.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Selvfølgelig kan vi ikke gi ham sparken nå, men jeg synes at det blir synligere og synligere at han ikke er riktig mann. Men for å være helt ærlig så kan vi gjerne sparke ham til sommer om dette fortsetter hvis klubben finner noen ledige kandidater. Hadde lett tatt Pep over dette her. Også Ancelotti kan være en god kandidat.

Blir for tidlig å gi Giggs sjansen imo. Planen var jo at LvG skulle bygge opp et ordentlig lag som Giggs kunne ta over. Pdd. er vi ikke i nærheten.

Hvorfor tror du Pep i det hele tatt ville kommet?

Lenke til kommentar

 

Selvfølgelig kan vi ikke gi ham sparken nå, men jeg synes at det blir synligere og synligere at han ikke er riktig mann. Men for å være helt ærlig så kan vi gjerne sparke ham til sommer om dette fortsetter hvis klubben finner noen ledige kandidater. Hadde lett tatt Pep over dette her. Også Ancelotti kan være en god kandidat.

Blir for tidlig å gi Giggs sjansen imo. Planen var jo at LvG skulle bygge opp et ordentlig lag som Giggs kunne ta over. Pdd. er vi ikke i nærheten.

Hvorfor tror du Pep i det hele tatt ville kommet?

 

Kontrakten hans går ut i sommer.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan vi ikke gi ham sparken nå, men jeg synes at det blir synligere og synligere at han ikke er riktig mann. Men for å være helt ærlig så kan vi gjerne sparke ham til sommer om dette fortsetter hvis klubben finner noen ledige kandidater. Hadde lett tatt Pep over dette her. Også Ancelotti kan være en god kandidat.

Blir for tidlig å gi Giggs sjansen imo. Planen var jo at LvG skulle bygge opp et ordentlig lag som Giggs kunne ta over. Pdd. er vi ikke i nærheten.

Du er klar over at Pep står for den samme kjedelige fotballen som LvG, kanskje til og med enda kjedeligere?

Lenke til kommentar

 

Selvfølgelig kan vi ikke gi ham sparken nå, men jeg synes at det blir synligere og synligere at han ikke er riktig mann. Men for å være helt ærlig så kan vi gjerne sparke ham til sommer om dette fortsetter hvis klubben finner noen ledige kandidater. Hadde lett tatt Pep over dette her. Også Ancelotti kan være en god kandidat.

Blir for tidlig å gi Giggs sjansen imo. Planen var jo at LvG skulle bygge opp et ordentlig lag som Giggs kunne ta over. Pdd. er vi ikke i nærheten.

Du er klar over at Pep står for den samme kjedelige fotballen som LvG, kanskje til og med enda kjedeligere?

 

Men de scorer i allefall. Det er ikke kjedelig å score.

Lenke til kommentar

Snipp

Enig der. Det er LVG sitt valg å bytte ut så mange spillere og det er han selv som sliter med ringvirkningene av det.

 

Problemet slik jeg ser det er at LVG solgte en filosofi til Man Utd og de syns ideen var god. Da er faktisk Man Utd nødt til å tilpasse seg LVG og hans filosofi, eller vrake han som trener i utgangspunktet. Vi har valgt han og da må vi støtte van løpet ut. Han har vraket spillere han ikke mener er god nok eller spillere som ikke passer hans filosofi, helt rett i mine øyne.

 

Tuchel er en litt vag sammenlikning, men det påpeker du jo også selv. Der er troppen god og stort sett den samme, noe som gjør arbeidet en del lettere.

Lenke til kommentar

 

 

Selvfølgelig kan vi ikke gi ham sparken nå, men jeg synes at det blir synligere og synligere at han ikke er riktig mann. Men for å være helt ærlig så kan vi gjerne sparke ham til sommer om dette fortsetter hvis klubben finner noen ledige kandidater. Hadde lett tatt Pep over dette her. Også Ancelotti kan være en god kandidat.

Blir for tidlig å gi Giggs sjansen imo. Planen var jo at LvG skulle bygge opp et ordentlig lag som Giggs kunne ta over. Pdd. er vi ikke i nærheten.

Du er klar over at Pep står for den samme kjedelige fotballen som LvG, kanskje til og med enda kjedeligere?

 

Men de scorer i allefall. Det er ikke kjedelig å score.

 

Ja med spillere som Messi, Iniesta, Lewandowski, Müller etc. er det vel ikke rart det blir mål. Pep har kun trent stjernegallerier, aldri i verden om han hadde fått det til i United med dette laget her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...