Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine damer og herrer. Louis van Gaal på dagens pressekonferanse:

 

 

– Jeg mener at Manchester United bestandig er underholdende.

 

– Jeg leser i avisene at United er kjedelige, men jeg tror ikke at det er flere tilskuere noen andre steder enn her på Old Trafford.

 

– Det var en jevn kamp hvor andre omgang var mye bedre enn den første, og det var spennende både i ekstraomgangene og straffekonkurranser er alltid spennende. Ikke så kjekt for oss denne gangen, men jeg tror fansen koste seg.

 

Grunnen til at det alltid er mange tilskuere på hver kamp, Mr. Louis van Gaal, er fordi vi er en av verdens største fotballklubb. Ikke fordi du spiller så utrolig underholdende fotball.

 

Moyes hadde også samme tilskuersnitt, men det var ikke akkurat vakkert spill som var hovedgrunnen til det.

Endret av Unitedmann_
Lenke til kommentar

Har ikke sett akkurat denne pressekonferansen, men på generell basis fremstår fyren som en klovn på de pressekonferansene jeg har sett. Mentaliteten hans er at hvert jævela spørsmål er et dumt spørsmål og skal kjefte i stykker stakkars journalister som har stilt helt legitime spørsmål. Det mest pinlige er jo når han misforstår spørsmålet fordi han er så jævela dårlig i engelsk og kjefter pga. det. Eller når han sier én ting i en bisetning, og så det fullstendig motsatte i andre bisetning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke bare under LvG vi har scoret lite. Jeg synes det begynner å se veldig bra defensivt nå, og vil gi det tid før jeg begynner å klage på at vi ikke putter flere mål. Noen offensive forsterkninger til (kanskje en i januar, og et par til sommeren), samt at vi gir Memphis, Martial, Lingard, Pereira (og Januzaj tilbake fra Dortmund?) litt mer tid, så tror jeg vi vil kunne utvikle oss til et lag som kjemper både i PL og CL.

 

Edit. Martial kan man kanskje ikke si trenger mer tid, han har innfridd "greit" hittil.

 

qqYivFj.png?1

Endret av blured
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Har ikke sett akkurat denne pressekonferansen, men på generell basis fremstår fyren som en klovn på de pressekonferansene jeg har sett. Mentaliteten hans er at hvert jævela spørsmål er et dumt spørsmål og skal kjefte i stykker stakkars journalister som har stilt helt legitime spørsmål. Det mest pinlige er jo når han misforstår spørsmålet fordi han er så jævela dårlig i engelsk og kjefter pga. det. Eller når han sier én ting i en bisetning, og så det fullstendig motsatte i andre bisetning.

På generell basis er engelsk media et hav av drit, vis svakhet og bli revet i stykker. Eksempel nummer 1: Moyes.

 

LVG gjør akkurat det han må på hver pressekonferanse.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Det er ganske utrolig at et lag som skal kjempe om gullet har flest pasninger bakover og nest flest pasninger sidelengs i ligaen. Men når det er sagt så er det ingen som har ballen mest og når motstanderen legger seg helt bak som de så ofte gjør så blir det en del pasninger på tvers og bakover. Men når vi skaper så sinnsykt lite så er det vanskelig å forsvare det.

Det burde kanskje ha stått hvilken plass vi ligger på når det kommer til pasninger fremover for å gi et helhetlig bilde.

 

Burde egentlig ikke dømme LvG bare 1,5 år etter at han tok over, men jeg må si at jeg ikke ser noen progresjon fra forrige sesong. Hjelper ikke med mye ballinnehav når vi ikke skaper noe som helst.

Lenke til kommentar

Vi har seks (ja, 6) nye spillere som trenger å bli vant til England og Man Utds måte å spille fotball på. 5 av disse har så og si gått rett inn i laget vårt. Vi kan ikke bare knipse og forvente at vi er Barcelona eller Bayern München over natta. Spillerne trenger tid, gjerne et år til før ting virkelig sitter.

 

Jeg anser de nye spillerne blandet med våre gamle for å være den nye kjernen i laget. Når de får skikkelig kontroll på taktikk og medspillere (+ligaen) og vi får hentet inn to/tre spillere i neste vindu, ja da kan vi kjempe om trofeer i alle turneringer. Per nå har vi litt for få gode førstelagsspillere siden vi solgte unna halve laget, men vi har kun spillere som gode nok!

 

Det har ikke sett så bra ut i den røde delen av Manchester på lang lang lang tid! Elsker det!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...