Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Veldig aggresivt ut mot Valdes da, må ha hatt en dårlig arbeidsmoral eller lignende. Synd, jeg hadde troen på han om De Gea forsvant, men dette tyder vel på at De gea blir et år til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glad Valdes forsvinner. Er ingenting å satse på. Få inn en ung keeper. Unngå spanjoler. Massevis av talentfulle keepere i Bundesliga.

 

Angående Rafael så er jeg uenig med Van Gaal, joda, man skal kunne forsvare som back, men jeg synes Rafael gjorde en tilstrekkelig jobb, og det han bidro med offensivt gjorde opp for det han manglet defensivt. Da handler det om å balansere laget slik at Rafael får friheten til å bidra offensivt. Det er tydelig at LvG skal ha spillere fullstendig tilpasset slik han mener det burde spilles, mens SAF tilpasset stilen mer etter hvilke kvaliteter spillerne hadde.

 

Rafael har uansett vist at han kan være en av verdens beste høyrebacker, om han bare kunne forbli skadefri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.united.no/nyhetsarkiv/foler-seg-darlig-behandlet/

 

Nok en sak om LvG´s spillerhåndtering. Er det bare meg som er bekymret for hvordan personligheten til vår nye manager vil reflektere klubben i framtiden? Og ikke minst hvordan det vil påvirke spillerne?

Jeg vet at SAF ikke lot noen spillere være større enn klubben og at det var intriger også der, men det er forskjell på å vise autoritet og det å være en Dick. SAF ble generelt hedret som en god sjef og manager av spillerne, men historien har vel egentlig vist det motsatte hva angår LvG? Har personlig ikke gjort meg opp med noen endelig formening om LvG, men ønsker å høre fra dere hva som menes?

 

Legger til slutt med en link fra tabloidene http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2829799/Louis-van-Gaal-treats-wife-disgracefully-drink-book-Manchester-United-boss-claims.html

Lenke til kommentar

Jeg er litt skeptisk. Liker ikke at spillere som forlater klubben, forlater med litt vond smak i munnen.

 

LVG er nok en god manager, men alt tyder på at hans pedagogiske sider ikke er veldig gode. Uansett hvordan han nå er, så blir han neppe manager for oss i så lang tid. Han er gammel, og han er riktig mann akkurat nå (oppryddingen han har gjort).

 

Håper at han er bedre enn han blir framstilt, men pga. hans alder får han neppe muligheten til å gjøre drastiske endringer.

Lenke til kommentar

Hvem kommer til klubben på grunn av ham? Blind fikk jo en mulighet som han ikke kunne takke nei til, han hadde sagt ja selv med Semb som trener. Valdes er en sak som ikke er vits å gå inn på. RvP uttrykte vel entusiasme for LvG i starten, men not so much anymore. Depay er glad for å komme ut av Nederland og inn i PL.

 

Såklart, det er mange flere overganger her - men jeg ser ikke at dette er spillere som hadde sagt nei dersom LvG ikke var trener.

 

Er enig i at LvG er ett kortsiktig alternativ, som også kan fungere meget godt til å gjøre opprydningen som trengs å til å vinne noe, men håper ledelsen tenker likt. I så fall, kanskje vi kan friste en viss jobbløs tysker med ny stilling?

Lenke til kommentar

Depay sa vel også rett ut at det var Manchester United som gjorde at han ville komme, selv om at han kjente LVG fra før av ikke var en bakdel.

 

Kanskje har Schweinsteiger mer lyst å spille under gaalningen, men det blir jo bare spekulasjoner.

 

LVG skal uansett ha ros. Han har sett det samme som fansen har sett i en årrekke. Han har fjernet daukjøttet og hentet inn forsterkninger der vi virkelig har trengt det. At han forstår fotball er det ingen tvil om.

 

Vi kan snakke opp og ned om hvordan SAF klarte å vinne ligaen om og om igjen uten å bruke mye penger, men det blir med nostalgien og tanken uansett. SAF var et unikum. Klopp har gjort mye av det samme, Simone har også utrettet ekstremt mye med lite penger. Uten at jeg følger alt for mye med på Serie A, så var vel Conte også med på å forme Juventus igjen med begrenset budsjett.

 

Moyes var for slapp i holdningen og mistet garderoben med en gang. Tiden vil vise om LVG er for streng og for lite diplomatisk (forskjellsbehandling, noe RVP antydet), og om han derfor vil miste garderoben. Klubben har iallfall vært flink og gitt ut en mer beskjeden kontrakt og skulle "riktig" manager være tilgjengelig til neste år og det er litt bråk innad skulle det ikke være noe problem med å bytte.

 

Jeg støtter LVG 100% enda, og håper jeg gjør det til neste år også.

Lenke til kommentar

Paris er nok mer interessant for moteinteresserte koner enn Manchester... Fordelen med Manchester igjen er (som RvP blant annet har beskrevet) hvordan det skaper et svært bra samhold mellom spillerne, da de ender opp med å tilbringe mer tid hverandre også utenfor fotballbanen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...