Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nøkkelen for min del har vært skaden til Persie og vrakingen av Falcao, samt Rooney bort fra midtbanen. Får håpe det ikke blir tukling med formasjonen straks RvP er tilbake, fyren har ikke førsterett på en startplass. Di Maria kan også glemme å starte med det første med mindre skaden på Young er alvorlig.

Lenke til kommentar

Håper at vi går på to seire på rad nå. Ville hjemme er ikke et spørsmål, City hjemme blir tøft - men med formen vi har vist nå er det fullt mulig. Skulle vi ha 12 poeng etter de to siste kampene + de to kommende, ja da tror jeg blindt på topp 4 plassering.

 

Får bare håpe at Arsenal har lyst å kjøre over Liverpool i neste kamp, eventuelt uavgjort. Det viktigste er at Liverpool holdes på avstand siden vi har 3 tøffe kamper den neste måneden! Taper Liverpool mot Arsenal og vi sitter igjen med 0-2 poeng etter City / Chelsea, ja da er de enda 3-4 poeng bak oss.

Lenke til kommentar

Nøkkelen for min del har vært skaden til Persie og vrakingen av Falcao, samt Rooney bort fra midtbanen. Får håpe det ikke blir tukling med formasjonen straks RvP er tilbake, fyren har ikke førsterett på en startplass. Di Maria kan også glemme å starte med det første med mindre skaden på Young er alvorlig.

Di Maria mot VIlla kan være bra, men enig i at det ikke bør tukles med for mye. Spesielt midtbanen har vært glimrende, Mata var glimrende i dag og Rooney må fortsette øverst. Venstresiden, Jones og Valencia er jeg tilbøyelig til å bytte på. Fellaini er også først og fremst fin å ha mot de beste lagene.

 

Dog har jeg såpass tillit til Van Gaal at jeg regner med han vet best. Klisjé kanskje, men det har fungert nå som han har fått litt dreisen på selve banespillet.

Lenke til kommentar

Blind gjorde en god figur mot Tottenham, men i dag syns jeg han litt for ofte ble presset, måtte vende opp for så å enten såvidt tuppe ballen hjemover eller miste den å bli passert av en motspiller. Streamen hoppet litt inn og ut så det kan godt hende han hadde gode innvolveringer de gangene jeg ikke fikk sett, men det stoppet litt opp når han fikk ballen.

Lenke til kommentar

For fremtiden så er helt klart Shaw å foretrekke på venstre back. Blind var god i den posisjonen mot Tottenham, men han viste idag at han sliter mot raske kantspillere. Ellers så foretrekker jeg nok Carrick foran Blind som DM sammen med Herrera. Men forhåpentligvis så spiller vi CL neste sesong, og da vil det bli nok med spilletid for dem begge, spesielt mtp at Carrick ikke akkurat blir yngre.

 

Edit: Patrick123: Sjekk ut AceStream eller Sopcast for streamer i god kvalitet. (Sistnevnte har riktignok ofte bare på russisk, men på AceStream så var det idag både ESPN og SkySports i en bildekvalitet omtrent på høyde med Sumo).

Endret av blured
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis forholdet deres ble ødelagt fordi van Gaal behandlet alle likt, da er det Ribery som er en idiot og et dårlig menneske. Man må prestere, og ikke være en stor profil. 

 

En kan jo selvsagt sette spørsmålstegn ved at RvP har fått spilt så mye, men regner med(håper) at han presterte bra på trening, og van Gaal trodde at han kunne utrette noe for laget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ribéry åpner opp om hvordan han ble mishandlet av van Gaal.

 

– Mitt inntrykk var at han var likegyldig til hvorvidt du var en stor profil eller ikke. Alle måtte bevise seg selv på nytt. Man mistet tilliten til ham som trener, og vårt forhold ble ødelagt som følge av hans oppførsel.

 

http://www.tv2.no/2015/04/07/sport/premier-league/6770971

 

Selvgod drittunge.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

#etterpåklokskap

Hadde det kun vært det, har gjentatte ganger sagt at det løsner til slutt. Den massive griningen som var her i juletider var mildt sagt trist.

Lenke til kommentar

 

 

#etterpåklokskap

Hadde det kun vært det, har gjentatte ganger sagt at det løsner til slutt. Den massive griningen som var her i juletider var mildt sagt trist.

Ja, du er en bedre fan enn alle de andre som hold på med klaging, syting og #LVGOUT. Gratulerer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...