Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om han så skulle tatt inn på Carrick så burde han heller tatt ut Blind, ble alt for statisk med de to på banen. Om det ikke var en skade var det elendig taktisk av LvG siden Carrick bestandig er elendig i toppkamper, noe han var i dag og.

Carrick alltid elendig i toppkamper? Her synes jeg du tar grundig feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Visste det gikk til helvete med engang Jones kom inn. Gir opp dette forsvaret jeg får nerver hver gang de er i nærheten av ballen.

Lenke til kommentar

Jeg synes det begynner å se lysere ut, det er enklere å renske opp i personlige feil enn i kollktive feil. Smalling har vært relativt solid i de siste kampene, synes jeg, med unntak av noen feilpasninger i hver kamp. Jones er i beste fall rufsete, men Rojo har vært en god makker. :-)

Lenke til kommentar

Enig med marvol. I går lyktes vi med ting vi ofte har savnet denne sesongen, fart på kula framover, dobling på kant, vinger som utfrodrer, vi kommer til innlegg og vi scorer til og med på et av dem. Synes også det er tendenser til at vi truer mer bakrom med Rooney på topp. Uten personlige feil hadde vi vunnet eller spilt uavgjort i går.

Lenke til kommentar

Ja, dette er definitivt slik jeg vil se United. Høyt press og masse bevegelse i første omgang. Vi skapte egentlig ikke så veldig mange store sjanser i første, men vi var veldig effektiv. Det er jo også viktig og positivt. Men høyt press koster masse krefter, så det er vanskelig å holde på slik i en hel kamp. Derfor mener jeg det var helt riktig å slappe mer av i andre omgang.

 

Jones og Smalling gjorde en utmerket jobb i å presse og stresse Kane og Eriksen, og jeg elsket å se når de to tok initiativ og satt fart fremover med ball, selv om det sjelden endte i noe særlig. Begge vil nok bli flinkere til å vekte pasninger om de fortsetter med dette.

 

Carrick var også fantastisk å se på før det første målet. Herlig bevegelse fremover, og nydelig gjennombruddspasning til Fellaini. Give me more!

 

Dette kan være oppskriften for suksess. Selvfølgelig er det litt risky også. Får vi ikke betalt i første omgang i form av mål, vil det være ekstra tungt å spille igjennom andre omgang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...