Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De får £1,7m, som er 45% av billettinntektene på OT. Vanligvis så tjener de £1,6m hvert år.

Blir vel fint for dem det, men så jævla frustrerende å se at vi omtrent har spilt verre og verre for hver eneste kamp i 2015. Hadde vi i det minste spilt bra og vært litt uheldige hadde det vært en annen sak, men dette var noe av det verste jeg har sett. Spiller vi sånn i ligaen så rykker vi ned, og vi har ikke vært gode borte der heller...

Endret av DaveSaves™
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det som er helt utrolig er alle poengene han stjeler med seg.

Basert på spillet i år burde dere lagt midt på tabellen maks , så han kan ikke være helt grusom :)

 

Really?

 

BPL har omtrent aldri vært jevnere enn det er nå. Jeg tørr nesten påstå at vi ikke har blitt særlig bedre enn ifjor (noe også nylig statistikk viste LvG vs Moyes), det er heller det at ligaen har blitt mye jevnere.

 

(Edit: Den tabellen ble helt mongo-fucka når jeg posta den.. hmm.)

 

Stoke ligger faktisk 10 poeng bak fjerdeplassen, med 14 kamper igjen å spille. Med andre ord, ikke uoppnåelig! Leicester ligger 10 poeng bak 12 plassen, igjen ikke uoppnåelig!

 

LvG kan takke alle helgener i boka for at han ennå ligger inne i topp 4, for ifjor hadde han blitt spist levende!

Endret av Corey
Lenke til kommentar

 

Min tålmodig er hvertfall slutt. Tiltaksløs, bytter feil og generelt elendig. Skulle aldri tro jeg skulle si det, men jeg savner David Fuckings Moyes. Hent Klopp etter sesongen.

Ja for Klopp har jo gjort det ekstremt bra denne sesongen. Og ikke kom med at de har hatt mye skader, for det har jammen meg vi hatt også.

 

Slutt å dum deg. Klopp er akkurat det vi trenger. Ung, offensiv og målrettet. Lei av gamle, kjipe gubber som kjører "safety" først. Moyes hadde ingen plan, LvG klarer ikke gjøre grep når det butter. Han har jo klart mesterverket å kjøre Rooney som SM og ADM som spiss... Skal en spesiell type idioti for å gjøre noe sånn.

Lenke til kommentar

 

 

...

...

 

Slutt å dum deg. Klopp er akkurat det vi trenger. Ung, offensiv og målrettet. Lei av gamle, kjipe gubber som kjører "safety" først. Moyes hadde ingen plan, LvG klarer ikke gjøre grep når det butter. Han har jo klart mesterverket å kjøre Rooney som SM og ADM som spiss... Skal en spesiell type idioti for å gjøre noe sånn.

1. Rooney blir brukt som SM for å dyrke han i den posisjonen. Han blir ikke Scholes over natta. TTT.

 

2. ADM ble brukt som spiss for å tilføre laget hurtighet på topp. Lignende rolle som Robben hadde i VM. LvG prøvde og feilet. Det er nettopp det vi VIL at han skal gjøre når ting butter i mot.

 

3. "Safety first" taktikken har gjort at vi nesten ikke slipper inn mål, selv om De Gea allikevel skal ha den største æren for nettopp det.

 

-

 

Etter at SAF pensjonerte seg har vi sett en forandring hos 90% av alle våre motstandere. Under SAF var vi fryktet, og alle la seg bakpå og tok imot. RusserChelsea, AraberCity og Liverpool var de eneste lagene som ikke gav oss den samme "respekten" i PL. Etter SAF tørr nesten alle lag å gå ut på gressmatten med hevet bryst. Svært sjeldent får vi "spille spillet vårt".

 

Det er mange år siden United spilte mot et lag og TOK kontroll. Motstanderne GAV oss kontroll. Vi styrer ikke lenger kamper fordi vi ikke har noen ledere i laget som vet hvordan man styrer en kamp uten at motstanderne gir oss tid og rom.

 

Og hvert jævla lag bruker samme taktikk. Stå høyt, høyt press, stress Unitedspillerne, for da klarer vi ikke utrette en jævla dritt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Min tålmodig er hvertfall slutt. Tiltaksløs, bytter feil og generelt elendig. Skulle aldri tro jeg skulle si det, men jeg savner David Fuckings Moyes. Hent Klopp etter sesongen.

Ja for Klopp har jo gjort det ekstremt bra denne sesongen. Og ikke kom med at de har hatt mye skader, for det har jammen meg vi hatt også.

 

Slutt å dum deg. Klopp er akkurat det vi trenger. Ung, offensiv og målrettet. Lei av gamle, kjipe gubber som kjører "safety" først. Moyes hadde ingen plan, LvG klarer ikke gjøre grep når det butter. Han har jo klart mesterverket å kjøre Rooney som SM og ADM som spiss... Skal en spesiell type idioti for å gjøre noe sånn.

 

Sier bare at det ikke er garantert at ting hadde sett så mye lysere ut med Klopp ved roret, med tanke på Dortmunds utrolige kollaps i Bundesligaen. Hvordan hadde han taklet våres skadeplagede tropp i høst, når resultatene hans med et skadeplaget Dortmund har vært nærmest katastrofale?

 

Legger forresten ikke all skylden på Klopp heller, jeg liker veldig godt fyren og synes han er en eminent manager. Synes bare det blir for dumt å si at alt hadde vært fryd og gammen om han hadde styrt skuta.

Lenke til kommentar

 

 

 

...

...

 

Slutt å dum deg. Klopp er akkurat det vi trenger. Ung, offensiv og målrettet. Lei av gamle, kjipe gubber som kjører "safety" først. Moyes hadde ingen plan, LvG klarer ikke gjøre grep når det butter. Han har jo klart mesterverket å kjøre Rooney som SM og ADM som spiss... Skal en spesiell type idioti for å gjøre noe sånn.

 

 

3. "Safety first" taktikken har gjort at vi nesten ikke slipper inn mål, selv om De Gea allikevel skal ha den største æren for nettopp det.

 

De Gea skal ha all æren for det. United er så dårlig defensivt at det er morsomt å se på. Forsvaret lar alle og enhver få spasere igjennom, men De Gea tar opp noen usaklige redninger til tider. Om det er en taktikk å la ting være sånn gleder jeg meg til å se United fremover.

Lenke til kommentar

Skadeproblemer i midtforsvaret i starten, samt mangelen på en skikkelig bauta, har ført til at vi kanskje ikke har vært det beste laget rent defensivt nei. Men når vi på 24 kamper har sluppet inn omtrent like mange mål som Chelsea (21 vs 23), så sier det seg selv at det ikke bare er nivåforskjellen DDG/Courtois som har ført til at vi på papiret står ganske likt som dere på den statistikken.

 

Det er fremover på banen vi virkelig sliter. Der er vi latterlig forutsigbare, og mangler både kreativitet og bevegelse. Hvilket fører til at vi så og si aldri klarer å score mål når motstanderlaget står mer etablert/i balanse.

Endret av blured
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...