Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked

Latias

112 stemmer

1. 1. Bør LVG sparkes?

• Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4 bak kontra 3 er som himmel og helvete. Bare se hvor mye mer komfortable spillerne ble etter at Evans gikk ut og vi la om til diamanten, og ikke minst når Di Maria får spille i riktig posisjon! Håper dette er siste gang han spiller spiss.

Vi vet jo alle at vi må pine oss i gjennom 3-5-2 allerede i neste kamp selv om alle ser at alternativet funker mye bedre.

Lenke til kommentar

Spør på sikt da om man greier å bytte formasjonen fra 352 til 442 i kamp, vi er jo svært vanskelig å score på og score selv når vi spiller 352, men om vi kan veksle mellom disse i løpet av en kamp så kan det vel kanskje bli bra?

Endret av RickyG
Lenke til kommentar

Corneren var en tro kopi av alle Nani slo for oss over en hel sesong. Den sesongen hadde vi 1 scoring fra corner - den corneren ble tatt etter at Nani var byttet ut. Mener det var Giggs som måtte steppe inn, og han hadde ikke fått med seg at SAF bare ville ha dårlige cornere på første stolpe hele sesongen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Yup, er nok bare å belage seg på 352 resten av sesongen... Jeg er enig med LvG at vi har vært sårbare for kontringer med 442d, og det er selvfølgelig fint og flott om vi klarer topp 4 (ved å spille en formasjon som gjør oss stabile bakover). Men samtidig så er fotball underholdning, og de siste par kampene har jeg seriøst vurdert å skru av underveis. Tror jeg skal overleve med litt kjedelig fotball frem til sommeren (gitt at vi klarer topp 4). Men om han ikke da tar grep (ved at vi f.eks legger om til 433 pga innkjøp av raske vinger), så begynner nok jeg også å klage...

Lenke til kommentar

Men om han ikke da tar grep (ved at vi f.eks legger om til 433 pga innkjøp av raske vinger), så begynner nok jeg også å klage...

Hvordan ønsker du å se United neste sesong? 4-3-3? Hvilke spillere ser du for deg ut, og hvilke inn?

Vi snakker om raske vinger, men hvem er det egentlig vi vil ha? Hvem er tilgjengelig? Vi har to stykk p.d.d. Adnan og Angel. Og Valencia, selvfølgelig, men han har ikke noe å gjøre så offensivt i banen som kantspillerne havner i 4-3-3.

Depay har vært nevnt og er nok realistisk. Men er han god nok for første 11'eren? Meget tvilsomt.

Reus ville vært perfekt, men jeg er redd han havner i Real/Bayern.

Cuadrado er enda et navn. Har ikke sett han spille på annet enn youtube, så vil ikke uttale meg.

Bale, Neymar, Hazard, Sanchez og ikke minst Ronaldo, er selvfølgelig totalt uaktuelle og man skal sitte klistret i drømmedrømmeland om man tror vi får til en overgang for disse spillerne.

Robben er gammel og jeg tviler på at han går fra Bayern.

Lucas Moura kan være en mulighet. Blir sikkert veldig dyr.

Vi kan satse på Nani som har fått karrièren i rett retning i Portugal... Tviler dog på at han opprettholder litt av det samme nivået i PL.

Nå har jeg ikke tid til å skrive mer. Kanskje jeg fortsetter innlegget senere.

Lenke til kommentar

Skal vel tilføyes til den siste statistikken at 4-backslinja har vel helst blitt brukt på hjemmebane mot svakere motstand?

Dog synes jeg hele 3-5-2-opplegget er bare tull. De eneste gode backene/vingene vi har er mye skadet, og de er viktige i en sånn formasjon.

Synes Van Gaal gjør mye rart på det taktiske. Burde fått mer ut av Di Maria, ved å bruke han riktig, samt bruke Herrera mer fra start.

Lenke til kommentar

Tror at etter kollapsen mot Leicester, så bestemte LvG seg for at vi ikke kunne spille 442(d). Det var helt krise defensivt i den kampen. Vi scoret 3 og skapte flust med sjanser, men... Det var det mest ydmyke tapet LvG har hatt under United.

FA-cup kamp på fredag. Håper LvG tørr å eksperimentere litt. Vil se 4-3-3.

Valdes

Rafael - Smalling - Rojo - Shaw

Carrick

Herrera - Blind

Di Maria - Januzaj

Wilson

Relativt sterkt lag. Tror ikke LvG vil undervurdere en motstander igjen. Samtidig er det på tide å gi Januzaj sjansen, og Wilson må gjerne få tillit etter å ha sikret seieren med 2-0 scoringen mot QPR. Bør bare kjøre på med vårt beste forsvar for å få hele gjengen samspilt. Vel.... Vi kan jo regne med skade på Rafael og Smalling i løpet av kampen da.

Endret av G27
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...