Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked

Latias

112 stemmer

1. 1. Bør LVG sparkes?

• Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har en fin blanding av ingen selvtillit og skader på halve laget.

Regner med de hever seg når spillerne kommer tilbake og tryggheten øker. Største kollapsen jeg har sett. Ingen tvil om at Klopp vet hva han gjør, men dette er en meget solid ripe i lakken.

Lenke til kommentar

Nå har den nederlandske kritikeren av LVGs treningsmetoder uttalt seg igjen:

Når Verheijen skal forsøke å forklare van Gaals treningsmetoder, hevder han at en trening med United-sjefen vil koste spillerne dobbelt så mye energi som en vanlig fotballtrening.

- Som et resultat blir treningene mer krevende for spillerne. Hvis du trener slik to ganger om dagen i flere uker på rad, vil du slite ut spillerne, og det vil resultere i skader, sier Verheijen før han avslutter:

- Man så det samme for første gang i Ajax. Så skjedde det i Barcelona, det skjedde i Bayern München og nå skjer det i Manchester United. Det er det samme mønsteret.

Kilde: http://www.dagbladet.no/2014/12/07/sport/fotball/louis_van_gaal/manchester_united/36608142/

Kanskje på tide å ansette mannen snart...

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Man så det samme for første gang i Ajax. Så skjedde det i Barcelona, det skjedde i Bayern München og nå skjer det i Manchester United. Det er det samme mønsteret."

Noen som har sjekket at dette faktisk stemmer at de også slet med skader etter LvG sin ankomst.

Lenke til kommentar

Husker jeg forsøkte å google det forrige gang, (Google: "van Gaal" -united -manchester injuries or injury), men finner ingen artikler på at han har slitt med dette i tidligere klubber. (Finner heller ikke noe når jeg søker på tysk eller hollandsk heller).

Lenke til kommentar

No offence, men Verheijen sine metoder er ganske "omstridte" i den betydning av at det er SVÆRT få toppklubber som benytter seg av hans metoder. Jeg husker han sa det samme da Moyes slet litt med skader på RvP, han sier det samme om alle klubber som har skader. Verheijen er en oppskrytt tulling.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...