Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med Moyes var at han ikke var autoritær nok samt halve laget ville ikke spille under han og viste vel det til gangs på banen. Samtidig skal det bli interessant å se hvordan Vant Gaal event takler en motgang, da det virker som det er det han har slitt med tidligere. Håper uansett vi cruiser gjennom sesongen og går inn med et nytt strålende lag i champions league i 2015!

Lenke til kommentar

Problemet med Moyes var at han ikke var autoritær nok samt halve laget ville ikke spille under han og viste vel det til gangs på banen. Samtidig skal det bli interessant å se hvordan Vant Gaal event takler en motgang, da det virker som det er det han har slitt med tidligere. Håper uansett vi cruiser gjennom sesongen og går inn med et nytt strålende lag i champions league i 2015!

 

Det virker som om LvG nesten alltid har hatt både en positiv og negativ periode i klubbene han har jobbet for, ja. På den andre side så hadde han vel jevne resultater som nederlandsk sjef.

Lenke til kommentar

Men som sjef for et landslag møter du ikke samme problemer/oppgaver som sjef for et klubblag. Forgje periode han satt som landslagstrener så gikk det vel ikke så bra for Nederland resultatmessig?

 

Det som er bra nå er å se all den positive energien, virker som spillerne koser seg(noen unntak, nani og chica ser ut som de ikke alltid er så fornøyde). Nå gjenstår det bare å se hvem som ryker ut og om vi henter inn noen nye, noe jeg har på følelsen at vi gjør. Håper også vi får se mye mer av Blackett, en spiller som virkelig har imponert!

Lenke til kommentar

Det var en grunn til at spillerne ikke likte Moyes. Treningene var for kjedelige, han var for passiv og ukarismatisk og ikke minst; laget spilte strengt tatt ikke fotball.

 

De fleste er nok enige i at behandlingen Moyes fikk av en del av spillerne var uholdbar, men han var aldri rett mann for jobben, og skulle aldri blitt ansatt. Med Van Gaal har vi alt Moyes ikke hadde, og spillestilen vår nå er vesentlig mer dominerende, teknisk og strukturert enn under DM.

Lenke til kommentar

Samtidig skal det bli interessant å se hvordan Vant Gaal event takler en motgang, da det virker som det er det han har slitt med tidligere.

Det er vel det som taler for at han vil takle motgang? Til tross for at han begynte dårlig med Bayern, så endte de opp med å vinne ligaen for eksempel.

Lenke til kommentar

Men som sjef for et landslag møter du ikke samme problemer/oppgaver som sjef for et klubblag. Forgje periode han satt som landslagstrener så gikk det vel ikke så bra for Nederland resultatmessig?

 

Det som er bra nå er å se all den positive energien, virker som spillerne koser seg(noen unntak, nani og chica ser ut som de ikke alltid er så fornøyde). Nå gjenstår det bare å se hvem som ryker ut og om vi henter inn noen nye, noe jeg har på følelsen at vi gjør. Håper også vi får se mye mer av Blackett, en spiller som virkelig har imponert!

 

Det er sant, men jeg er sikker på at LvG lærte veldig mye av den perioden. Han snakket litt om det i denne videoen.

Lenke til kommentar

Ja, det renner inn med nye spillere. Overbevist om at LVG er rett mann, men Ed Woodward... Blir rett å slett for dumt om det ikke skjer noe før ligastart, begynner å miste tolmodigheten. Herrera og Shaw er bra det, men hvor blir det av de store signeringene vi har blitt lovet i to år nå?

 

Kommer til å spæde når Di Maria går til PSG. Helt ok å smelle 70 feite mil pund og en saftig kontrakt som bot og bedring for manglende CL spill for han.

Lenke til kommentar

Ja, det renner inn med nye spillere. Overbevist om at LVG er rett mann, men Ed Woodward... Blir rett å slett for dumt om det ikke skjer noe før ligastart, begynner å miste tolmodigheten. Herrera og Shaw er bra det, men hvor blir det av de store signeringene vi har blitt lovet i to år nå?

 

Kommer til å spæde når Di Maria går til PSG. Helt ok å smelle 70 feite mil pund og en saftig kontrakt som bot og bedring for manglende CL spill for han.

 

LvG er vel mannen som bestemmer om det skal gjøres kjøp eller ikke, ikke Woody. De kom tilbake fra tur i går, gi duoen en uke eller to hvertfall. Ikke helt ok å smelle 70 mill + feit kontrakt på Di Maria. Sender helt feil signaler til resten av stallen og plutselig er vi ansett som en City/Real/PSG/Chelski-typ klubb som smeller penger på bordet og driter i både lønningsnivå og FFP. Dessuten er det vel nogle risky mtp at han sjelden har bekledd en vingback tidligere. Jeg vil hvertfall ikke ha han som en sentral i en duo på midten.

 

Jeg tar overgangsbonanzaen med knusende ro, vel vitende om at dagens stall under LvG tar topp 4 uten problemer. Rimelig sikker på at én stopper kommer inn og kanskje én sentral eller vingback uansett. Slapp av.

Lenke til kommentar

Ja, det renner inn med nye spillere. Overbevist om at LVG er rett mann, men Ed Woodward... Blir rett å slett for dumt om det ikke skjer noe før ligastart, begynner å miste tolmodigheten. Herrera og Shaw er bra det, men hvor blir det av de store signeringene vi har blitt lovet i to år nå?

 

Kommer til å spæde når Di Maria går til PSG. Helt ok å smelle 70 feite mil pund og en saftig kontrakt som bot og bedring for manglende CL spill for han.

Nei, nei, nei. Det er ikke ok. Di Maria er en vanvittig god spiller, men med formasjonen vi har nå har vi ikke bruk for han. Vi kan alltids legge om til en annen formasjon, men vi er fremdeles avhengig av en stopper eller to, og en SM først. 70m er uansett alt for mye.

Lenke til kommentar

Jeg tar overgangsbonanzaen med knusende ro, vel vitende om at dagens stall under LvG tar topp 4 uten problemer. Rimelig sikker på at én stopper kommer inn og kanskje én sentral eller vingback uansett. Slapp av.

Det er ingen i EPL som tar 4. plass uten problemer. Jeg tror du tenker på La Liga (eller Bundesliga) :)

Lenke til kommentar

Det er selvsagt lov til å bruke opp mot 70 feite for Di Maria, bedre enn noen av spillerne vi har og et angrep alene. I en stall full av middelmådigheter må vi nå for en jævla gangs skyld betale for kirsebærene. Se på Real, ute på en snipp å handla bl.a James, som mange før han. Storklubb verdig.

 

Man Utd er en joke og kommer til å være det helt til vi innser at vi ikke er det DØYT bedre enn andre klubber til å "få frem" egne talenter og kjøpe smart. Det forsvant med 90-talls generasjonen.

 

Blir mer og mer misfornøyd for hver dag som går uten at det ikke skjer større forandringer. Mye bra er i trappene, men det nytter ikke å pakke pent konfettipapir (LVG) rundt bæsj (troppen) og tro at alt er i skjønneste orden.

 

Pr dags dato er vi ca på nivå med 4 plassen OM alt går etter planen.

Lenke til kommentar

Pr dags dato er vi ca på nivå med 4 plassen OM alt går etter planen.

Jeg tror dessverre (for United) ikke at dere er der engang. Vidal inn (som det ryktes om) så begynner det å ligne på noe.

 

Edit: men det må ikke legges for mye vekt på enkeltspillere. Det er laget og spillestil som betyr noe. Hvor lang tid tok det ikke for RM å vinne CL etter at Ronaldo kom til klubben..?

Endret av indahla
Lenke til kommentar

...

:thumbdown: Di Maria er en fantastisk spiller, men er uenig i at han er bedre enn alle spillerne våre. Uenig i at han er et angrep alene. Det er en grunn til at Real måtte forsterke høyrekanten med Bale. Han er ikke spilleren vi trenger å prioritere, så hvorfor bruke så ufattelig mye penger på han?

 

RvP og Rooney er fortsatt to av verdens aller beste spisser, selv om hele laget var rævva forrige sesong. Mata er fortsatt en av verdens aller beste offensive midtbanespillere, selv om han ikke passet inn i Mourinho's spillestil, eller på kanten til United. Så offensivt er det ikke så mørkt som du skal ha det til.

Lenke til kommentar

 

...

:thumbdown: Di Maria er en fantastisk spiller, men er uenig i at han er bedre enn alle spillerne våre. Uenig i at han er et angrep alene. Det er en grunn til at Real måtte forsterke høyrekanten med Bale. Han er ikke spilleren vi trenger å prioritere, så hvorfor bruke så ufattelig mye penger på han?

 

Håpløst å bruke kjøp av Bale som argument for at Di Maria ikke er klasse. Det finnes ikke bare én god høyreving i verden. Di Maria er helt klart klasse og hadde utvilsomt kjempet med Rooney og RvP om å være Uniteds beste spiller. Herjet til tider i VM.

 

Spilte vel forøvrig en del indreløper i Real Madrid også om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Di Maria er ikke en spiller vi har bruk for per nå. Få inn andre stjerner, Vidal aller helst. Det bør helt klart forsterkes mer, men å begynne å sammenligne United med Real på overgangsmarkedet er bare latterlig. Vi er ikke der, og vi burde aldri bli en sånn klubb. Real Madrid er fasitsvaret på katastrofale overganger som er hinsides all fornuft.

Lenke til kommentar

Di Maria er nok en av de beste vingene i verden, spesielt etter den sesongen han har hatt. Han ville kanskje vært vår beste spiller hvis vi kjøpte han, så god tror jeg at han er. Når jeg sier det, så kan jeg også si det om: CR7, Suarez, Bale, James, Iniesta, Robben, Kroos osv.osv.osv..

 

Selv om en spiller ville vært vår beste eller en av våre tre beste spillere, så betyr ikke det at vi må kjøpe dem for blodpris. Di Maria er vanvittig god, men vi må da vel for faen tette igjen hullene så ikke (for å bruke ditt ord) "bæsjen" renner ut. Forsvar og midtbane er det vi mangler akkurat nå. Så får vi heller bruke penger på angrepsspillere til neste år.

 

Jeg ønsker alle toppspillere velkommen til oss, men la oss få på plass det viktigste først. Vi har en veldig ubalansert tropp med mange middelmådigheter. Forsvaret trenger flere å ta av siden vi har en råtten skog der bak som knekker sammen bare noen tar i dem. Midten vår oser ikke av kvalitet og en kvalitetsspiller til er nesten et must for at vi skal kunne kjempe om noe gull. Jeg vil uansett ikke at vi skal bli som Real Madrid som kaster bort penger på spillere. De overbetaler og skaper et ødelagt marked for resten av klubbene. Liker fotballen og klubben, men de er en katastrofe på overgangsmarkedet.

 

 

Sånn som ting er nå, har jeg samme forventninger som i fjor. Jeg håper vi tar en topp 4 plassering (3-4 plass). Hvis vi får inn kvalitet i forsvaret og på midtbanen tror jeg vi kan komme enda lengre opp på tabellen, forutsett at laget presterer med ny formasjon og trener.

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt at så mange tror Vidal er svaret, selv syntes jeg vedkommende er en dårligere spiller enn De Jong. Han kan vi få til en brøkdel av prisen.

 

Vi trenger Di Maria, en midtbanespiller med defensiv og balanserende brodd ala De Jong og kanskje så mye som to midstoppere. Meget trist vi ikke får Vermalen, akkurat en sånn type vi trenger, skjæra på tunet med ball kontra Smalling/Jones aka panikk boys

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...