Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis vi skal spille med vingbacker, stemmer jeg for at vi beholder Young. Han kan bli en meget god vingback, det har jeg troen på. Han er hurtig og har en bra innleggsfot. Han slipper presset med å være en ren ving hvor han må passere spillere osv.

 

Det finnes bedre vingbacker der ute, men skal vi bruker penger på det når det er andre området som skriker mer? Nei.. Young kan bli mer en god nok til backup for Shaw.

Lenke til kommentar

 

Det finnes bedre vingbacker der ute, men skal vi bruker penger på det når det er andre området som skriker mer? Nei.. Young kan bli mer en god nok til backup for Shaw.

 

Har absolutt ingen tro på Young som vingback. Er man vingback skal man være ok defensivt. Det er ikke Young. Posisjonerer seg feil. Dumme taklinger. Svak. Ser poenget med at vi ikke skal bruke penger på den posisjonen om det går ut over midtstopper/sentral midt, men Young som vingback? Det tror jeg er en dårlig idé.

Lenke til kommentar

 

har en bra innleggsfot.

Her kan vi omformulere "hvor var du da oddvar brå brakk staven" til "hvor i svarte var du forrige sesong?"

 

Når jeg skrev innlegget så kom kampen hvor vi satte verdensrekord i innlegg meg friskt til minne eller kampen hvor han bare la inn uten å se engang, men jeg bestemte meg for å skrive det likevel. :w00t:

 

Ja, jeg tror Young kan omskoleres til vingback. Han eier ikke kvaliteter til å drible. Om det er pga. lav selvtillit eller mangel på talent vet jeg ikke, men jeg tror at Young kan bli en helt fin backup for Shaw. Han har god løpskapasitet, hurtighet og en helt grei innleggsfot. LVG kan nok kanskje lære han å takle, ikke vet jeg, men vi burde heller kvitte oss med kantene som absolutt ikke kan noe bakover. Young kan faktisk ha en rolle i laget som backup hvis det trengs :)

Lenke til kommentar

 

Van Gaal sa at Young hadde kvaliteten til å spille ving back. Han ville teste han på venstreside også. Han har jo allerede spilt høyre ving back. Mulig backup for Rafael og Shaw (sammen med Valencia)..?

 

 

Fra pre season tråden.

 

Hvis van Gaal sier at Young har kvaliteten til å spille vingback, så skal jeg holde kjeft til det er bevist eller motbevist i form av prestasjoner på nettopp vingback. Må si jeg har liten eller ingen tro på at han blir god, men jeg kan ikke akkurat krangle med van Gaal om noe slikt.

Lenke til kommentar

Det er merkelig å tenke på at gutta som herjer i USA nå er de samme gutta som spilte bedriten fotball og endte på en sjuendeplass. Det virker som et helt annet lag.

 

Jeg tror både Valencia og Young har gått av formasjonsbytte. Begge mangler kreativitet, uforutsigbarhet og teknikk til å være skikkelig offensive spillere. Begge passer mye bedre som krittløpere som kan løpe opp og ned der som støttespillere. Om Young er kapabel til å spille vingback på begge sider, så beholder jeg ham gjerne.

 

Jeg tror også Welbeck kommer til å skinne i spissrollen. Jeg mener han burde være makkeren til enten Rooney eller RvP. De to sammen mangler fart og bakromsløp. Zaha burde være backupen til Welbeck. Han virker å ha mye potensiale, men må bli litt bedre på avgjørelser og generell spilleforståelse. Ellers har han masse fart og teknikk.

 

Kagawa har vært veldig god de to siste kampene, da han spilte 10'er. Det er der han åpenbart er best. Det er også lett å se at han får mange flere alternativer nå, enn i fjor. Mye mer bevegelse rundt seg og flere løp fremover. Skal jeg dømme utifra de to siste kampene, så har Kagawa vært bedre enn Mata i 10'ern, selv med dårligere spillere rundt seg. Han har kanskje ikke den samme ballkontrollen, presisjonen og målteften som Mata, men han beveger seg mer og bedre uten ball, er raskere og leser generelt spillet bedre.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar
'There are things you are doing on the pitch when you're thinking 'Am I in the right position'...Then he (Van Gaal) will show you in the video and you will know....I think it is new to every single player. The case before was as long as we got results everything was fine. We are working on it a lot in training so it becomes second nature'

J. Evans.

 

Sier alt om hva som har vært feil med United i årevis. Så utrolig synd Fergie fikk velge Moyes i fjor, det satte oss et par år tilbake. Ideelt sett hadde SAF gitt seg for 5-6 år siden og latt en type som LVG fått overta i et generasjonskifte, for nå trenger vi mange nye spillere og har sikkert endel "nye" som manageren ikke har bruk for. Type Fellaini og kanskje Kagawa.

Lenke til kommentar

 

Tør påstå at Arsenal har gjort et minst like bra overgangsvindu som Liverpool og imo er de alt et bedre lag.

 

Helt åpenbart. Blir definitivt Liverpool som kommer til å slite med å ta fjerdeplassen, ikke Arsenal.

 

 

Synes Liverpool fremstår mer som et lag nå foran sesongen. De har egentlig alt å vinne. "Ingen" tror de har sjanse nå som Suarez forsvant, men jeg tror faktisk de vil være bedre som lag. De har jo forsterket enormt. Coutinho er et år eldre, Sterling er et år eldre, Sturrige er et år eldre. De har forsterket forsvaret og hentet flere gode angrepsspillere. Tror de vil ta en topp 4 plass ganske greit. Er nok Arsenal, Pool og United som vil ta 3-4 plassen, med de to sistnevnte som favoritter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...