Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Så lenge vi ser en progresjon i spillestil og poengfangst holder jeg kjeft. I februar når ingenting så ut til å bli bedre, bare verre, med Moyes begynte jeg å tvile skikkelig. Jeg har troen på at managere må få tid, men til gjengjeld får de vise litt progresjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er rimelig sikker på at van Gaal gjør det bedre enn Moyes i sin første sesong. At United tar gullet i år tviler jeg sterkt på, men dere blir desverre en av de hardeste konkurrentene om 4.plassen. Blir en vanvittig spennende sesong! Mange lag som kan gjøre det svært godt i 14/15-sesongen.

Lenke til kommentar

Bekymringen med LvG er at om du ser på historien hans så har han nesten i hver eneste klubb alltid hatt en positiv periode hvor ting går bra, men sesongen etter (eller før) går ting i dass. Kan jo hende han har lært mye av dette gjennom årene, men resultatene har uansett ikke alltid vært stabile.

Lenke til kommentar

Må si jeg er noe skeptisk til 3-4-3. Kan godt være fordi jeg ikke er vant med det, men jeg håper isåfall at det kan bli slik at vi spiller med med Carrick/Fletcher i en av midststopperplassene. Da kan det ligne på en 4-1-2-1-2, med en diamant på midten. Jeg tror nok det kan passe bedre med spillerne vi har.

Lenke til kommentar

3-4-3 (3-5-2) så veldig bra ut i første kamp. Vi får se i de neste kampene hvor vi møter god motstand. Tror vi kan lykkes bra med den formasjonen, så lenge vi har en fleksibel og aktiv midtbane.

 

Vi trenger 1-2 midtstopper og en ekstra på midten, så har vi nok for i år. Neste år kan vi gå for en ny ving og noe ekstra krydder!

Lenke til kommentar

Ed Woodward har sagt at det jobbes med "targets" og at vi har den finansielle styrken til å snu dersom LvG vil ha spiller X istedenfor Y i august. LvG på sin side har sagt flere ganger at vil lære alle spillerne å kjenne før han evt. vil hente nye spillere.

Mitt tips er at det ikke kommer noe nytt før etter USA-touren er over.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

 

Så venter jeg fortsatt på klassesigneringene. Nå har Woodward og klubben skrytt så mye av tilgjengelige midler at nå får de faen meg se å vise det i praksis også.

Sjæl. Forventer minst en midtbanespiller til, en stopper av rang, samt helst en "vingtype" som tilbyr noe annet enn alle "10'er" spillerne vi har.

 

Ønsker meg De Jong, Vermalen og Di Maria (skjer ikke, dog)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...