Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked

Latias

112 stemmer

1. 1. Bør LVG sparkes?

• Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pøh. 

Like negative er dere når United faktisk vinner kamper også. Faktisk så negative at dere har behov for å logge dere på diskusjon.no for å "jekke ned" alle som er glade over seieren. 

Bytt ut "vinnermentalitet" med "fordringsfull sutreunge" så er du nærmere sannheten.

Endret av Amoralsk
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvis vi vinner FA Cupen og fortsetter å spille bra de tre siste kampene så kan jeg være fornøyd med LvG en sesong til.

Ting lysner, forhåpentligvis på ordentlig denne gangen. Er veldig imponert over unggutta, helt sikker på at vi kan gjøre det bedre med færre skader, men da må LvG slutte med merkelige taktiske valg og bytter.

Selv om han skulle bli sparket så er jeg glad for det han har gjort. Han har definitivt lagt et fundament for videre utvikling mtp de yngre spillerne. Mener at ting har gått framover den siste tiden. Håper dog vi gjør litt smartere valg på overgangsmarkedet i sommer.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg alt det absurde han klarer å lire ut av seg nesten i majoriteten av kampene har vært høydepunktet for dagen. I all traurigheten ute på banen har han i hvert fall klart å få meg til å le mange ganger etter kampslutt.

Van Gaal vs Mourinho er for meg temmelig irrelevant akkurat nå. Mest fordi jeg tror Mourinho er en større kandidat til å vinne titler, fordi foruten det (relativt viktige) aspektet ser jeg null og niks fordeler med han. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...