Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked

Latias

112 stemmer

1. 1. Bør LVG sparkes?

• Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice svar det! Fyren er en douche (...)

Hva vet du egentlig om det?

Dersom du baserer det på engelske tabloider og hvordan han fremstilles der, så er jo det helt latterlig. Ikke bare fordi avisene selger drittpreik, men fordi de spørsmålene de stiller Van Gaal i 9/10 tilfeller er genuint ræva. Nesten uvirkelig at ikke flere av disse journalistene har blitt banka opp av folk som Roy Keane o.l. Det hele blir så åpenbart når en så jævlig fyr som Piers Morgan spiser middager med fiffen og har fått stjernestatus de siste år. Mannen som i en god periode var redaktør for tidenes dårligste tidsskrift. Disse folka tjener millioner på å servere møkk dårlig, skruppelløs journalistikk, og føyer seg ikke en centimeter for en fjert som Van Gaal. 

Hver gang jeg ser Van Gaal servere drittfotball på banen så liker jeg han mindre og mindre. Men hver gang jeg ser han latterliggjøre pressefolkene, koser jeg meg. Van Gaal bør bli kommunikasjonsansvarlig i United når han legger opp som manager. Eventuelt ha en pil og bue hengende på veggen i presserommet de neste ukene. 

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Van Gaal er fantastisk i pressen. Han får ufortjent mye kritikk, eller mer feil rettet kritikk synes jeg. Hvis man ser på pressekonferansene så er det helt sykt hva journalistene spør om. Av og til kan det gå en hel pressekonferanse uten at han får et eneste spørsmål om kampen, skader eller spillere.

Lenke til kommentar

Er sannsynligvis LvG's fremtid og det negative rundt klubben som selger, ikke enkelt kamper eller spillerne.

Kampene til United selger jo ingenting. Og det forstår eg.

Amoralsk: åpenbart en douche. YouTube videoene lyger ikke. De kommer ikke fra media.

Mulig du har en annen oppfattelse av douche. Det eg mente er måten han svarer på. Hvis ikke han er douche mot journalistene så har du en annen oppfattelse av ordet enn det eg mente med det.

Når det er sagt: når han spiller så høyt i media som han gjør, og feiler så til de grader med jobben sin så får han ikke ufortjent tyn.

Lenke til kommentar

Forstår ikke helt det der med å være sarkastisk etter en seier. Det er vel få som mener at han må få sitte videre fordi at han har hatt 2-3 gode kamper, men jeg forstår ikke hvorfor han skal få tyn når ting går bra. 

Det er en forsvarsmekanisme, type "vi er her ennå, og skal faen meg lage litt lyd for å markere oss". 

Ingen vits i å hisse seg opp over barnslig tull som det. 

Lenke til kommentar

Van Gaal fantastisk i pressen? Van Gaal latterliggjør pressefolkene?!

Van Gaal er den karen fra barneskolen som ble terget og terget helt til han eksploderte og alle løp avgårde i alle retninger mens de hylte av latter. Ganske sikker på at alle klasser har/hadde en sånn en.

Kalles (grov) mobbing på godt norsk. Fy!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Van Gaal fantastisk i pressen? Van Gaal latterliggjør pressefolkene?!

Van Gaal er den karen fra barneskolen som ble terget og terget helt til han eksploderte og alle løp avgårde i alle retninger mens de hylte av latter. Ganske sikker på at alle klasser har/hadde en sånn en.

Kalles (grov) mobbing på godt norsk. Fy!

Utifra det jeg skrev kan det sikkert tolkes dithen, ja, men han hadde en fin oppvekst han. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...