Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked

Latias

112 stemmer

1. 1. Bør LVG sparkes?

• Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klovnen deres og en av tidenes dårligste United-lag ligger for tiden på en relativt solid femteplass med 4 poeng bak Arsenal. Hvem er da større klovn av AW og LvG? AW har Giroud, Sanchez og Øzil til disp.. og allikevel.

Sier litt om MU-kulturen når det blir ramaskrik når laget er på en femteplass. Styret i AFC hadde ikke blitt direkte misfornøyd med en femteplass. Isolert sett er ikke femteplass akkurat noen katastrofe for *noe* PL lag, synes nå jeg.

Hvis du har fulgt litt med så er det spillestilen som er hovedårsaken til dette "ramaskriket", ikke resultatene. LVG fikk også hard kritikk når vi lå på tabelltopp, nettopp på grunn av dørgende kjedelig fotball.

Lenke til kommentar

Klovnen deres og en av tidenes dårligste United-lag ligger for tiden på en relativt solid femteplass med 4 poeng bak Arsenal. Hvem er da større klovn av AW og LvG? AW har Giroud, Sanchez og Øzil til disp.. og allikevel. 

Sier litt om MU-kulturen når det blir ramaskrik når laget er på en femteplass. Styret i AFC hadde ikke blitt direkte misfornøyd med en femteplass. Isolert sett er ikke femteplass akkurat noen katastrofe for *noe* PL lag, synes nå jeg.

For å være helt ærlig er eneste grunnen til at vi ikke ligger midt på tabellen er enkel. 

De Gea.

Den dørgende kjedelig stillegående fotballen er jo grunnen til at vi er misfornøyd med han. Er liksom null fremgang og fyren har hatt 2 år snart. Man vet liksom alltid hva man får hver United-kamp. Snork.

Det som er mest positivt er hvordan unnguttene Rashford, Martial, Fosu-Mensah m.fl har fremstått. Begynner å ha tro på fremtiden når man ser på de hvertfall!

Lenke til kommentar

Ikke for å nevne transferpolitikken han har kjørt. Offensive spillere som RvP, Nani, Di Maria, Chicharito med flere har blitt solgt og kun to talenter i Memphis og Martial ble hentet i fjor for å dekke over tapet.

Martial har vært bra, ja. Men alle visste at vi trengte en spiss som kunne gå rett inn å prestere her og nå. Og om man ikke får tak i en sånn spiller, da skal man i hvertfall ikke selge vekk det eneste man har.

Hadde vi f.eks bare beholdt Chicharito er jeg bombesikker på at vi hadde stått med minst 5 poeng mer.

Lenke til kommentar

Og vi hadde sannsynligvis tatt flere poeng på høsten og i Desember når laget ikke var i stand til å skåre i det hele tatt. 37 mål på 49 kamper i ligaen, synes ikke det er så aller verst jeg. Han har til tider herjet i Bundesligaen og ligger på en fjerdeplass blant toppskårerne, bak stjernespillerne Müller, Lewandowski og Aubameyang. Så dårlig spiller er han i hvert fall ikke. Blottet for selvtillit på slutten hos oss derimot, ja. 

Lenke til kommentar

Dersom United viser seg å få frem tre klassespillere i Martial, Rashford og Mensah, så er det langt mer verdifullt på sikt enn om vi skulle beholdt Chicharito, Van Persie og Rafael (eksempelvis).

Foruten Kagawa har jeg ikke et snev av savn etter noen av de spillerne vi har sluppet fra klubben siden Ferguson la opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...