Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked

Latias

112 stemmer

1. 1. Bør LVG sparkes?

• Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som at spillerne er helt låst fast i et system som fungerer i hodet til LVG, da tatt i betraktning det Nani sier.

Jeg fatter og forstår ikke nå, selv om jeg trodde jeg skjønte etter Moyes, hvordan vi kunne velge noen som ligger så vanvittig langt unna SAF.

Lenke til kommentar

Har dere sett/lest den kommentaren fra Nani om kjeftingen fra han og assistentrenerne på Unitedspillere, og at ikke utviser noen vanlig respekt for spillere, ..dvs at han er et rasshøl generelt sett? 

Jah, sånt blir sagt om alle trenere. Who cares, Nani er en medium+ spiller i tyrkisk fotball, der både han og RvP hører hjemme. Nani elsket Ferguson fordi Ferguson hentet han og satset på han.

Uten at det trenger å ha noe å si da, Ferguson mente Rooney og Scholes var mer verdt å satse på enn Kagawa og Pogba. Han lot stallen råtne sine siste tre-fire år i klubben, og skal ha mer skyld for situasjonen vi er i nå enn han faktisk får. 

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Jeg forstår bare ikke de taktiske valgene til LVG.

1) Martial som er spiss, spiller ving.

2) Young som er ving, spiller spiss.

3) Mata som er tier, spiller ving

4) Lingard som er ving, spiller tier

5) Blind som er X, spiller midtstopper

6) Rojo som er midtstopper, spiller back (en vant posisjon da).

7) Vi spiller med to defensive midtbanespillere gang på gang, og det blir alt for tregt på midten.

Darmian var enormt god i starten, men har vært svak den siste tiden. Gi han tid og selvtillit tilbake så har vi en god høyreback igjen.

Lenke til kommentar

Enig med deg i punkt 2, 3, 4 og 7.

Men helt ærlig liker jeg Martial best på kant. At han blir litt for isolert der ute, er det nok flere grunner til: for dårlig venstreback (jf punkt 6), for dårlig støtte fra midtbanen (jf punkt 7) og for dårlig spiss (delvis jf punkt 2). Dyrk Martial som innoverkant, han kommer til å bli helt patetisk god dersom han får en skikkelig spiss og en skikkelig midtbanespiller å linke opp med.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Martial har vært best på kant, både for Monaco, Frankrike og United. Men han er fortsatt svært varierende, i går hadde han ikke en god kamp, men så disker han opp et utrolig soloraid forbi tre-fire spillere som også burde ha blitt mål. Han har utrolige evner som det tar tid å få ut mer jevnt, og som krever mer hjelp fra backen.

Rojo startet karrieren som venstreback, spilte litt stopper, men mest back i Sporting, og spiller back på det Argentinske landslaget. Men at han er bedre som stopper kan godt hende. Han er jo sterk og ganske rask, i motsetning til Blind. Synes dog Blind stort sett har vært meget god denne sesongen, selv om han har hatt tre-fire veldig dårlige kamper. 

Skal bli deilig å få tilbake Shaw. Vi har på tross av den dårlige sesongen og Van Gaals merkelige valg masse store talenter og potensiale i troppen. 

Lenke til kommentar

Det virker som at spillerne er helt låst fast i et system som fungerer i hodet til LVG, da tatt i betraktning det Nani sier.

Jeg fatter og forstår ikke nå, selv om jeg trodde jeg skjønte etter Moyes, hvordan vi kunne velge noen som ligger så vanvittig langt unna SAF.

Han er besatt av ett system som ikke funker, og aldri kommer til å funke. latterlig kar.

Lenke til kommentar

Snipp

Så utrolig uenig med deg. Martial sto for alt som skjedde hos oss framover. Nei, han var ikke god - men han var vår beste spiller bak Mensah og DDG.

For øvrig ikke uenig i at han har vært veldig veldig god på kant, og jeg har ingen problem med å ha han der videre. Der var bare for å vise hvor utrolig dårlig komposisjonen er når vi bruker Young som spiss.

Forstår også ar Rojo spiller kant, men vi kunne strengt talt bruke Fosu-Mensah der og Darmian på høyre.

Lenke til kommentar

Du er utrolig uenig med meg, men enig i at han ikke var god? Da er vi jo egentlig enige. :p Ja, han var av de bedre på banen, men hadde fortsatt ingen god kamp. Det var for mange feilvalg, og han ble for isolert til det.

Young som spiss var et særdeles merkelig valg ja. Hadde vært mye bedre med en Fellaini som kunne vunnet noen dueller og sendt kantene i bakrom. Rashford og Young ble for små mot Alderweireld og Verthongen.

Lenke til kommentar

Litt dårlig formulering ute å går her nå, fra min side vel og merke. Jeg syns han var helt ok i går han, en av få spillere som får godkjent igår. Alt vi skapte var hans verk og han er enormt dominant til å være så ung. Jeg er altså uenig i at han ikke var god, for jeg syns han får godkjent, men så ufattelig vanvittig urolig uenig er jeg vel ikke  :closedeyes:

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Flere engelske medier skriver i dag ar LvG klikket i pausen mot Tottenham og kjeftet ut Rashford og Rojo. Førstnevnte fikk jo ikke akkurat sjansen til å rette opp kritikken heller. Spesielt Rashford skal ha fått hard medfart for sine prestasjoner mot det som uten tvil er ligaens beste forsvarslinje!

Håper at vi kan kvitte oss med nissen snart. Det begynner å blir for mye tull (om dette stemmer eller ikke endrer ikke mine tanker) og jeg frykter at spillerne får en total gi-faen holdning snart, noe flere ser ut til å ha allerede. I tillegg ødelegger LVG absolutt alt som kunne blitt bra, unntaket heter Martial som ser ut til å få litt mer frihet.

Edit: Ser at det er The Sun og Times som skriver dette og at andre har plukket det opp fra de. Usikker på hvor sant det er da

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Jeg har troen på at Rooney kan prestere bedre under en annen manager. Han var god under både SAF og Moyes, men har falt helt igjennom hos LvG. Zlatan og Rooney på topp neste sesong kunne jo vært moro! :D

LvG er den dårligste taktikeren i PL og når man da samtidig er en egoistisk dritt som nekter å endre sine egne metoder, ja da blir det en stor bøtte med dritt over tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...