Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked

Latias

112 stemmer

1. 1. Bør LVG sparkes?

• Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Du kunne ikke tenkt deg å bare dra da?

Får ikke sluttpakke da vettu. Og Woody har jo driti seg ut nok til å forstå at sparken for LvG kan få konsekvenser for ham også.

Kjenner jeg staheten hans rett så lar han nok LvG sitte ut kontrakten, ja.

Noen ganger er det greit å bare ta en Chelsea og kvitte seg med problemet med en gang. LvG hadde ikke overlevd et sekund på brua med disse resultatene.

Skummelt å tenke på hvor vi kunne vært om vi hadde sparket han i Desember.

Lenke til kommentar

En prosess sier han. En prosess hvor vi blir dårligere og dårligere for hver eneste måned. En prosess hvor stabilitet ikke eksisterer. En prosess hvor vi stadig endrer filosofi.

Hva er egentlig prosessen og har den en ende? Hvor lenge skal man akseptere at spillere ikke gidder springe, ikke følger med, ikke gjør jobben sin? Hvor lenge skal man akseptere bytter som ikke gir mening? Hvor lenge skal man godta at det er 5-6 lag som er bedre enn oss i ligaen?

Skal vi bare godta at ting er langt under forventning bare fordi andre har opplevd det? Må vi sitte her på gjerdet og godta alt for å være ordentlige fans?

Jeg er dritt lei fotballen vi spiller. Jeg er dritt lei av å klage. Jeg er dritt lei av at folk klager. Jeg er dritt lei av at folk klager på de som klager. Jeg er dritt lei negativitet, men hva skal vi gjøre? Jeg lider ikke av vrangsynt virkelighetsoppfatning og forstår at vi spiller dårlig. Dermed blir det en del negativitet.

Det eneste som er sikkert, er at jeg heier på Manchester United selv om vi vinner eller taper, klager eller roser. Vi trenger endringer og jeg tror kanskje LvG er nødt til å pakke sekken sin nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...