Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked

Latias

112 stemmer

1. 1. Bør LVG sparkes?

• Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.

Anbefalte innlegg

Det fins andre managere enn Mourinho og Pochettino! Se på hva Tuchel har gjort i Dortmund denne sesongen. Hvis man velger riktig mann til jobben, trenger ikke navnet å bety så mye. Det har Barcelona vist gang på gang, i tillegg til flere andre klubber.

Jeg bryr meg ikke så alt for mye om hvem som tar over, så lenge den personen passee Manchester United profil. Det gjør ikke Mourinho.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men Barcelona har holdt seg mer eller mindre til samme filosofi. Ny manager betyr ikke store endringer der. Tror neppe at Luis Enrique ville ha hentet ligagull første sesongen i en annen toppklubb. I tillegg så har de hatt verdensklassespillere i alle ledd i flere år. Nå har de Messi, Suarez og Neymar. Selvfølgelig gjør de det bra.

Hva legger du vekt på i en Manchester United-profil? Enig i at Mourinho ikke er det, men bare fordi en manager f.eks. liker å bruke unge spillere selv med lite skader så betyr ikke det at vi kommer til å bli noe bedre av det.

Lenke til kommentar

Nå er det faktisk samme for meg hvem som blir manager i United, så lenge en slipper LvG en eneste kamp til. Ryker i EL og tap mot City og West Ham så vil jeg påstå at det er tidenes skandale om LvG får fortsette. 

Det som er så trist er at han får fortsette til disse kampene er tapt fremfor å fjerne ham nå som det fortsatt er en teoretisk sjanse for å redde noe som helst av denne sesongen.

Lenke til kommentar

Det fins andre managere enn Mourinho og Pochettino! Se på hva Tuchel har gjort i Dortmund denne sesongen. Hvis man velger riktig mann til jobben, trenger ikke navnet å bety så mye. Det har Barcelona vist gang på gang, i tillegg til flere andre klubber.

Jeg bryr meg ikke så alt for mye om hvem som tar over, så lenge den personen passee Manchester United profil. Det gjør ikke Mourinho.

Helt enig! Ranieri og Bilic er også veldig gode eksempler. Jeg har lenge ment at klubben trenger en sportssjef som manageren kan lene seg på. Klubben må ha en klarere filosofi på hva slags fotball som skal spilles. Også er det jo så klart en bonus med en manager som har røtter i klubben eller meritter å vise til, for å skape entusiasme hos spillere og fans. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...