Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked

Latias

112 stemmer

1. 1. Bør LVG sparkes?

• Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg teller 21 tapte poeng mot lag i nedre halvdel: 2xNewcastle, Swansea, Palace, Bournemouth, Norwich, Sunderland og West Brom.

Ett skritt fram og tre tilbake. Kjedelig at det ikke ble gjort noe i desember. Noen ganger må man bare innse at klubben og spillerne trenger nye impulser. Er det tilfeldig at Chelsea som har tapt 9 ligakamper denne sesongen, nå ikke har tapt på 13 ligakamper? Siste tapet deres var tilfeldigvis Mourinhos siste kamp.

Lenke til kommentar

For å være ærlig vil jeg heller ha LVG ut kontraktstiden enn Mourinho. Sistnevnte er forsåvidt en personlighet og en kapasitet som kan underholde og være artig å følge med på, men jeg synes han kan være det andre steder. Han er ikke noen United-trener.

• Liker 2
Lenke til kommentar

For å være ærlig vil jeg heller ha LVG ut kontraktstiden enn Mourinho. Sistnevnte er forsåvidt en personlighet og en kapasitet som kan underholde og være artig å følge med på, men jeg synes han kan være det andre steder. Han er ikke noen United-trener.

Vil heller ha en sirkus klovn enn LvG ut kontrakten, for dette er pining, da hadde det hvertfall vært morsomt og sett han på sidelinjen.

Lenke til kommentar

0 mål borte, 2 i mot. Med vårt forsvar så tviler jeg på at vi holder nullen hjemme. Ferdig i EL med andre ord, garantert ikke CL-kvalikk, kanskje FA Cupen, men samma faen. Vil ha LvG ut selv om vi skulle vinne den. 

Mourinho bringer kanskje mye defensiv fotball han også, men mannen vet hvordan han skal angripe. Det har jeg sagt helt siden han var i Chelsea.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Anfield har aldri vært en enkel arena for oss, og vi har spilt mange dårlige kamper der, også under SAF. Men denne prestasjonen her tok virkelig kaka. Hadde det ikke vært for DDG ville det stått minst 5-0 til hjemmelaget. Jeg har ikke ord, fullstendig patetisk. Man kan si at Liverpool stilte med et bedre lag en oss i dag, mtp alle skadene vi har. Men jammen var innsatsen til spillerne deres usannsynlig mye større enn gjengen LvG sendte ut på banen. Innsats er gratis, og den innsatsen vi viste i dag var ikke noe annet enn patetisk. 

Kan ikke fatte hvordan denne mannen fortsatt sitter i stolen. Ingen andre klubber i verden hadde gitt han så mye tid, med de elendige resultatene, spillerstilen og ikke minst den kjøpefesten han har hatt.

Lenke til kommentar

Hvorfor gå for en annen idiot når vi først skal bytte?

@Mr.P

Hvis vi rett og slett ikke har noe valg. Er Mourinho den eneste aktuelle så er det bedre å gå for ham enn å håpe på at vi plutselig skal begynne å spille festfotball med LvG. Kan jo godt hende at det går til helvete med Mourinho også, men da er det jo like ille som LvG, ikke verre.

Vi kan godt prøve å hente Pochettino, men det spørs om han er interessert nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...