Twix1010 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 jeg har lyst og forbedre min kondis på kort tid og lurer på hva er mest effektivt av og trene hver dag eller 1 dags pause melleom hver gang jeg trener Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Er ikke sunt å trene hard kondisjonstrening så ofte. Ville hatt maks 3 økter i uka hvor du bytter på 4x4 intervall og mengdetrening.. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Er ikke sunt å trene hard kondisjonstrening så ofte. Ville hatt maks 3 økter i uka med hvor du bytter på 4x4 intervall og mengdetrening hvis man vil trene mer enn 3 ganger i uka.. /thread. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Er ikke sunt å trene hard kondisjonstrening så ofte. Ville hatt maks 3 økter i uka hvor du bytter på 4x4 intervall og mengdetrening.. hva er "hard kondisjon"? jeg løper opp et fjell 6 dager i uken, tar ca 20min. Ligger på 84-86% av makspuls i snitt gjennom hele løpet. Føler enorm fremgang og bare positive greier. Er det usunt? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Det spørs kanskje på hvem TS. Om han veier 160 kg så kan det sikkert holde med gåtur hver dag pluss en kort joggetur ca. 3 ganger per uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå