Aceman2 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hallo almektige Har et problem med svigers sin PC. Den begynte å oppføre seg noget rart for noen dager siden, virusprogrammet sluttet å fungere bl.a. Nå kommer den ikke inn i windows i det hele tatt, det blir svart skjerm etter at POST er ferdig Hjelper ikke med safe mode heller. Får ikke installert på nytt fra XP-cden heller, da den stopper på "søker etter tidligere versjoner av windows" Mistenker feil med hovedkort eller ram. Noen som har en Ide? P4 2,53B MSI 845 PEmax2 512 MB PC2700 MSI TI4200 128Mb WD Caviar 80GIG 8mb cache Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 formater sier nu jeg...' Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 formater sier nu jeg...' Er forsøkt flere ganger, men problemet er nå at jeg får ikke en gang partisjonert disken med fdisk, for når stasjonsintegriteten er testet, begynner den på nytt og på nytt og på nytt.... Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Får du ikke en gang starta installasjonen av Windows XP ved å boote opp med XP-cd'en??? :-? Hvis du gjør dette så formater da. Det skal funke å formatert den. Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Ligner ikke på hk problem, og ram og cpu bruker å si ifra om det er feil, men er det derimot hd som har tatt kvelden skulle det vel bli slik som du beskriver det her, du har vel ikke mulighet til å teste med en annen hd ? Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 du har vel ikke mulighet til å teste med en annen hd ? Prøvde med min egen disk, men fikk blåskjerm. Får altså ikke startet med XP cden, siste gang fikk jeg ikke opprettet C:windows Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Altså, biosen kjører og oppstarten kommer ikke igang ? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hei! Høres ut som disken som sto i maskinen har prob, ja... prøv å sett den i maskinen din og partisjoner i winxp partitionmangager hvis du ikke har noe enda bedre... Når du sier at du prøvde med din egen disk, og fikk blåskjerm, hva mener du da? har du puttet din disk med ditt os inn i maskinen henens for å se om den vil starte?? I såfall er det ikke rart at du får "blåskjerm"... Plutselig skifte i så omfattende mengder hardware har en tendens til å gjøre det med xp. Eller mener du at du formaterte DIN harddisk og satte den i hennes pc for å installere winxp på den??? isåfall, når fikk du blåskjerm? etter installasjon? i løpet av installasjon? mvh -Jørgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå