Gå til innhold

Pilfink ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Hei Albert !

Særdeles skarpt og med friske farger, fin komposisjon og så livaktig at en nesten venter at fuglen skal fly ut av skjermen.

Hva skal man med 3D tv når det er så naturlig som dette.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar

Hei Albert Andersson.

Flott fanget pilfink med perfekt bakgrunn :) Skriver kommentar for jeg drar tilbake på jobb huff huff :hrm: men ikveld drar jeg på tur på øya med kompis, er mye gås her som spiser seg opp for lang tur over opet hav til Svalbard :)

Ha en fin dag.

Leif Olsson :)

Hei, Leif Olsson.

Tusen takk for hyggelig melding, - jeg håper dagen har vært fin, og at den forestående turen / fototuren (?) også blir bra ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Hei Albert !

Særdeles skarpt og med friske farger, fin komposisjon og så livaktig at en nesten venter at fuglen skal fly ut av skjermen.

Hva skal man med 3D tv når det er så naturlig som dette.

Vennlig hilsen

Alec

Hei, Alec Ask.

Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! :)

En bekjent av meg bygde 3D-kamera(er) for noen år siden, - DET var rått !! (Men upraktisk ... .).

Lenke til kommentar

Hei Albert Andersson.

Flott fanget pilfink med perfekt bakgrunn :) Skriver kommentar for jeg drar tilbake på jobb huff huff :hrm: men ikveld drar jeg på tur på øya med kompis, er mye gås her som spiser seg opp for lang tur over opet hav til Svalbard :)

Ha en fin dag.

Leif Olsson :)

Hei, Leif Olsson.

Tusen takk for hyggelig melding, - jeg håper dagen har vært fin, og at den forestående turen / fototuren (?) også blir bra ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Hei Albert.

Dagen ble fin på alle måter :)

Hilsen Leif :)

Lenke til kommentar

Veldig flott bilde.

Jeg har prøvd meg på dette med fuglefoto denne måneden. Og da bruker jeg kikke innom dine bilder for å se om du har noen der som jeg kjenner igjen av de jeg lurer på hva er.

Hei, pybalto.

Tusen takk for hyggelig kommentar, - fotografering av fugler er blitt et spennende og interessant område for meg, og jeg har lært å kjenne igjen fuglearter jeg ikke har vært klar over eksistensen av.

Internett er et fint oppslagsverk, men bøker er "gode å ha".

Ta gjerne kontakt dersom du trenger råd eller hjelp, - jeg vil i hvert fall forsøke å bidra så godt jeg kan ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...